شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمشید مشایخی

قایم‌باشک بازی کردن جمشید مشایخی و جمشید گرگین

قایم‌باشک بازی کردن جمشید مشایخی و جمشید گرگین

جمشید گرگین با حضور در برنامه «سریالیست»، از خاطره نخستین کار تصویری خود در فیلم «صدای صحرا» و هم‌بازی شدن با جمشید مشایخی گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سریالیست» که با اجرای پدرام کریمی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، چند شب پیش، میزبان جمشید گرگین، بازیگر و مجری تلویزیونی پیشکسوت بود.

جمشید گرگین در آغاز این برنامه، گفت: «اولین کار تصویری من، فیلم «صدای صحرا»، به نویسندگی و کارگردانی نادر ابراهیمی بود. فیلمنامه کار بسیار خوب بود که در تبدیل به فیلم، متاسفانه آن‌چه باید می‌شد، نشد.»

این بازیگر و مجری تلویزیونی ادامه داد: «از این کار خاطرات بسیار زیادی دارم، از جمله این‌که هم‌اتاقی جمشید مشایخی بودم؛ در واقع هم‌چادری بودیم، چون توی دشت زندگی می‌کردیم و همه عوامل در چادر زندگی می‌کردند. عصرها که از کار برمی‌گشتیم، چون تفریحی دیگر نبود، پشت‌چادرها چشم می گذاشتیم و قایم‌باشک‌بازی و سُک سُک می‌کردیم.»

او افزود: «من در آن دوره خیلی به آقای مشایخی، نزدیک و علاقه‌مند شدم. حتی بسیاری همان زمان می‌گفتند ما دو نفر، خیلی شبیه هم هستیم. این بازی، آن‌قدر برای ما مفرح و سرگرم‌کننده بود که بعدها، حتی در محافل رسمی هم که همدیگر را می‌دیدیم، اول از هر حرفی، به شوخی می‌گفتیم «سُک، سُک» و دیگران با تعجب ما را نگاه می‌کردند.»

«سریالیست»، برنامه‌ای از شبکه یک سیماست که به بررسی سریال‌های تازه و قدیمی تلویزیون و گفت‌وگوهای خاطره‌محور با هنرمندان پیشکسوت می‌پردازد.

۵۷۵۷