شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ چقدر خواهد بود؟

بر اساس جدیدترین رندرهای منتشر شده گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز به دست کاربران می‌رسد.

اصناف قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ چقدر خواهد بود؟

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۲ اولترا چقدر خواهد بود؟

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ آماده می‌شود و حالا شاهد افشای رندرهای جدید پیشرفته‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S۲۲ اولترا هستیم. همچنین مشخصات فنی این دستگاه هم به اینترنت راه پیدا کرده است.

در رندرهای جدید، پرچمدار آینده سامسونگ در چهار رنگ به چشم می‌خورد و در کنار آن‌ها قلم S Pen با مکانیزم فشاری مشابه سری گلکسی نوت قرار دارد. بنابراین سامسونگ از جایگاه مخصوصی برای نگهداری این قلم استفاده خواهد کرد.

گلکسی S۲۲ اولترا

با توجه به این رندرها، به نظر می‌رسد تیم طراحی سری گلکسی نوت مسئول توسعه S۲۲ اولترا بوده‌اند، چرا که طراحی این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارد. علاوه بر این، با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی S۲۲ و S۲۲ پلاس روبه‌رو هستیم.

مشخصات احتمالی گلکسی S۲۲ اولترا

گفته می‌شود میزان تاخیر قلم S Pen این گوشی هوشمند برابر ۲.۸ میلی ثانیه است که با اختلاف پایین‌ترین تاخیر در محصولات سامسونگ به حساب می‌آید. طبق گزارش اخیر، سامسونگ برای این محصولش دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی Super Clear Lens به همراه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم‌های ۳ و ۱۰ برابری درنظر می‌گیرد. این سیستم دوربین قادر به پشتیبانی از ضبط ویدیوهای ۱۲ بیتی HDR و فریم ریت خودکار خواهد بود.

گلکسی S۲۲ اولترا

 در جلوی این پرچمدار سامسونگ یک نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد با رفرش ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل قرار می‌گیرد که در مرکز بخش بالایی‌اش، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار خواهد داشت. دوربین سلفی این گوشی سامسونگ ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود که هنوز معرفی نشده است.

ابعاد گلکسی S۲۲ اولترا برابر ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۲۰۸ گرم می‌رسد. این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ ، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. سامسونگ این گوشی هوشمندش را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی مجهز می‌کند، هرچند در جعبه آن خبری از شارژر نخواهد بود.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو AKG با پشتیبانی از دالبی اتموس و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴.۱ اشاره کرد. این دستگاه احتمالا مانند سایر اعضای خانواده گلکسی S۲۲، در نسخه‌های مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار خواهد شد.

فروش سری گلکسی اس ۲۰ تحت تأثیر قرار نگرفت و احتمالاً به قیمت های به طور کلی بالا، همراه با عدم اطمینان مالی گسترده برای بسیاری از مردم به دلیل همه گیر شدن، ارتباط زیادی دارد. S۲۱ با تعویض پنل‌های پشتی شیشه‌ای با پلاستیک مقاوم، گوشی‌هایی را با قیمت‌های کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه کرد. در اینجا تمام تفاوت های گلکسی S۲۱ و S۲۰ وجود دارد.

در زمان عرضه، قیمت پایه S۲۰ در ایالات متحده ۱۰۰۰ دلار بود، در حالی که قیمت پایه S۲۱ کمتر از ۸۰۰ دلار بود. در حالی که انتظار نداریم سامسونگ سعی کند خط S۲۲ را ارزان‌تر کند، اما فکر می‌کنیم این یک شرط مطمئن است که این شرکت سعی کند قیمت تقریبی S۲۱ را به جای افزایش آن به سطح S۲۰ مطابقت دهد.

باتوجه به مطالب درز پیدا کرده قیمت گلکسی S۲۲ حدود ۷۹۹ دلار، قیمت گوشی سامسونگ S۲۲ پلاس حدود ۹۹۹ دلار و قیمت اس ۲۲ اولترا باید ۱۰۹۹ دلار باشد.

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز