شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#مسی#بارسلونا#برزیلی

دنی آلوز:

مسی را به بارسا بازگردانید

مسی را به بارسا بازگردانید

ستاره برزیلی بارسلونا در مصاحبه‌ای از سران باشگاه درخواست کرد تا مسی را به این تیم بازگردانند.

به گزارش مشرق، دنی آلوز در سن ۳۸ سالگی در زمستان امسال با قرارداد یک و سال نیمه به بارسلونا بازگشت تا به تیم ژاوی برای احیای شرایط آبی‌اناری‌ها کمک کند.او به ترکیب اصلی ژاوی نیز رسیده و جزو مهره های بزرگ آبی اناری ها به شمار می‌رود.

مدافع برزیلی در مصاحبه با رادیو کاتالونیا در خصوص بارسلونای بدون مسی صحبت کرد و مدعی شد که رختکن بدون مسی احساس عجیبی دارد.

آلوز گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. خیلی عجیب است که او الان اینجا نیست و ما او را نمی‌بینیم. خیلی عجیب است که الان در ترکیب بارسلونا حضور ندارد. برخی اوقات چیزهایی اتفاق می‌افتد که ما باورش نداریم. من به او گفته بودم که جایی بهتر از بارسلونا پیدا نخواهد کرد. او نیز موقع ترک بارسا همین مسئله را به من گفت.

مسی را به بارسا بازگردانید

وی ادامه داد: خیلی خوب می‌شد که بازنشستگی مسی در اینجا رخ می‌داد. تمام کردن دوران فوتبالی‌اش در این باشگاه یک هدیه‌ای بود که می‌توانست دریافت کند. امیدوارم بارسلونا به این موضوع اهمیت دهد.

لیونل مسی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱ برای بارسلونا بازی کرد و توانست در ۷۷۸ بازی ، ۶۷۲ گل به ثمر رساند و ۳۵ جام با این تیم بدست آورد. او که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، تابستان پیش با قراردادی ۲ ساله راهی پاریس شد.

او در ماه اکتبر (مهر) در مصاحبه با اسپورت از اشتیاقش برای بازگشت به بارسلونا صحبت کرد و گفت: من همیشه گفته‌ام که همیشه برای کمک به بارسلونا هستم و آماده خواهم بود. دوست دارم در بارسلونا یا اگر نشد در جایی دیگر دستیار فنی باشم. اگر این احتمال وجود داشته باشد، بسیار خوشحال خواهم شد دوباره به تیمی بازگردم که عاشقش هستم.

منبع: فارس