شهر خبر

سوال جنجالی و خنده دار مجری از همسر جواد عزتی + ویدئو

در این ویدئو، مجری سوالی جنجالی و خنده دار درباره ی جواد عزتی از مه لقا باقری میپرسد.

سوال جنجالی و خنده دار مجری از همسر جواد عزتی + ویدئو

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. جواد عزتی از بازیگران توانای عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون است.جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و این روزها ستاره بی بدیل نمایش خانگی شده است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.  جوادعزتی  در سریال زخم کاری توانست به خوبی بدرخشد.

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان بجای رفتن به دانشگاه در تئاترهای مختلفی بازی می کرد و به قول خودش هیچ تئاتر خیابانی نبوده که او در آن کار نکرده باشد. جواد عزتی به دلیل بازی های فراوان در تئاتر با دانشجویان این رشته آشنا بود.

 

مه لقا باقری که در آن روزها کارگردانی نمایش میلر، یعنی همان جایی که جواد عزتی و مه لقا باقری عاشق هم شدند را بر عهده داشت، از جواد عزتی دعوت به همکاری نمود و اینگونه باب آشنایی این دو بازیگر جوان رقم خورد و همین آشنایی منجر به ازدواج این دو چهره ی معروف و محبوب سینمای ایران شد.

 

جواد عزتی و مه لقا باقری در سال 1385 که هر دو 25 ساله بودند، با یکدیگر ازدواج و علی رغم سالهای زیادی که از زندگی مشترکشان می گذرد، از عشقشان به یکدیگر کاسته نشده و زندگی عاشقانه ای دارند. مه لقا باقری چند ماهی از همسرش جواد عزتی بزرگتر است اما هم سن بودن آنها مشکلی برایشان ایجاد نکرده است.

در این ویدئو، مجری سوالی جنجالی و خنده دار درباره ی جواد عزتی از مه لقا باقری میپرسد. پاسخ او را تماشا کنید.

منبع: نامه نیوز