شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانش‌آموزان#وزیر کشور#کرونا

وزیر کشور: همه دانش‌آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ گزارشی از ابتلا به کرونا با حضور در کلاس درس نداریم، گفت: حضور دانش آموزان در حال حاضر اختیاری نیست، همه دانش‌آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند مگر در موارد خاصی که تصمیم مستقل گرفته خواهد شد.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی امروز در حاشیه در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش که در سالن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وزارت کشور برگزار شد، گفت:  در ستاد ملی کرونا درباره مدارس و آموزش بحث شد و ارزیابی‌های لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری آموزش و پرورش تعطیل نشده است، افزود: اگر آموزش و پرورش تعطیل باشد دانش آموزان از تعلیم و تربیت عقب می‌افتند و با ارزیابی در سطح بین الملل تصمیم  این شد که مدارس باز شوند و عزیزان در مدارس حضور پیدا کنند و آموزش‌ها به صورت حضوری پیگیری شود.

وزیر کشور با بیان اینکه اگر کمبودی در آموزش باشد جبران خواهد شد، گفت: ما هیچ گزارشی از ابتلا به کرونا با حضور در کلاس درس نداریم؛ گزارشاتی که در وزارت بهداشت در این خصوص داشتیم مشکلی در این حوزه نبوده است. اولیا نگران این مسئله نباشند چراکه ابعاد بازگشایی را بررسی خواهیم کرد.


وحیدی با اشاره به اینکه از لحاظ واکسیناسیون شرایط خوبی داریم، گفت: مدیریت هوشمند اجرا خواهد شد البته دستورات بهداشتی و آگاهی بخشی بیشتری به دانش آموزان انجام خواهد شد. اگر هر زمان وضعیت تغییر کند براساس نظر ستاد مقابله با کرونا تصمیمات تغییر خواهد کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه حضور دانش آموزان در حال حاضر اختیاری نیست، افزود: همه دانش آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند مگر در موارد خاصی که تصمیم مستقل گرفته خواهد شد. در بعضی از مناطق ممکن است دانش آموزان  دو شیفته شوند و با تعداد کمتر در مدارس حاضر شوند اما اصل بر آموزش حضوری است.

 

  • وزیر کشور: نیازمند داشتن خیرین بزرگ اجتماعی هستیم
  •  

    انتهای پیام/