شهرخبر

هشدار جدی مرد پرسپولیسی به رضا درویش

پرسپولیس موفق شد در اصفهان تیم ذوب آهن را با نتیجه ۳ برصفر پشت سرگذاشته و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

هشدار جدی مرد پرسپولیسی به رضا درویش

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

نمایش شاگردان یحیی گل محمدی برابر تیم مهدی تارتار همه پرسپولیسی ها را به وجد آورده است. یکی از این افراد " مرتضی کرمانی مقدم" ستاره تیم پرسپولیس در دهه ۶۰ است که در گفت و گو با خبرورزشی ازاین پیروزی سخن گفت. مصاحبه کرمانی مقدم را در زیر می خوانید:

فکرش را می کردید پرسپولیس در اصفهان ۳ گل به ذوب آهن بزند؟

راستش را بخواهید نه! می دانستیم می بریم اما با اختلاف ۳ گل شاید فکرش را نمی کردیم اما پس از چند هفته از تماشای بازی پرسپولیس لذت بردیم.

منظور شما بازی نه چندان خوب برابر پدیده مشهد و فجر سپاسی است؟

به هرحال پرسپولیس با قهرمانی های پی درپی خود انتظارات را بالا برده است. ما پرسپولیسی ها دوست داریم تیم خودمان را همیشه در همین سطح ببینیم اما واقعیت این است که این تیم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند.

پس درجریان مشکلات هستید...

بله، به هرحال اخبار خوبی از این پرسپولیس در رسانه ها و فضای مجازی شنیده نمی شود. تغییرات مدیریتی، بی پولی و مشکلاتی که سید جلال حسینی و سایر بازیکنان به آن اشاره کرده اند اصلا جالب نیست. امیدوارم آقای درویش و هیئت مدیره جدید بچه ها را هر چه زودتر شارژ مالی کنند. حق این تیم و بچه ها بی توجهی نیست.

سیدجلال حسینی درمصاحبه اش بعد از بازی با ذوب آهن مدعی شد که تیم پرسپولیس را فراموش کرده اند؟

حق دارد! حذف این تیم از آسیا شوک بزرگی بود. پس از آن همه دنبال انداختن تقصیرات گردن دیگری بودند و کسی به خود پرسپولیس فکر نکرد. الان انتظار یحیی گل محمدی و بچه هایش توجه بیشتر است. ما به این تیم اطمینان کامل داشته و مطمئنم اگر توجه بیشتری به این تیم شود با همین فرمان می توانند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شوند.

یعنی این پرسپولیس می تواند در پایان فصل دبل کند؟

چرا که نه؟ گل سوم پرسپولیس به ذوب آهن نشان دهنده پتانسیل واقعی این تیم است. همه ما چنین تیمی را دوست داریم به شرط آن که مشکلات حل شده یا به حداقل رسیده باشد. وقتی مشکلات مالی به اوج می رسد طبعا روی مسائل فنی سایه می اندازد.

شما امیدی به رضا درویش و هیئت مدیره جدید دارید؟

به هرحال این گروه تازه قبول مسئولیت کرده اند اما خودشان هم خوب می دانند به چه تیمی آمده اند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و خود آقایان هم این موضوع را به خوبی می دانند. اینجا جایی نیست که شما بگویید زمان لازم دارم و ... باید دراسرع وقت کارها را پیش ببرید. البته قضاوت هر مدیریا گروهی نیاز به زمان دارد اما این زمان درپرسپولیس خیلی طولانی نیست.

مهم ترین توقع پرسپولیس، پیشکسوتان و هوادارانش از مدیران جدید چیست؟

حل مشکلات مالی و تقویت تیم درنقل و انتقالات زمستانی حداقل انتظار همه پرسپولیسی ها از مدیریت جدید است. امیدوارم دوستان برنامه خوبی برای این دو مسئله مهم و دغدغه مربیان و طرفداران پرسپولیس داشته باشند.