شهر خبر

پریچهره: هدایایی که به المپیکی‌ها دادیم به پارالمپیکی‌ها هم پرداخت می‌شود/ حضور ورزشکاران استان تهران در ورزشگاه شیرودی باید مشهود باشد


پریچهره: هدایایی که به المپیکی‌ها دادیم به پارالمپیکی‌ها هم پرداخت می‌شود/ حضور ورزشکاران استان تهران در ورزشگاه شیرودی باید مشهود باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تقاضای ما این است که اگر ورزشگاه شیرودی قرار است در اختیار شرکت توسعه بماند، حضور فیزیکی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان تهران در این ورزشگاه باید مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم گرامیداشت و تدفین 2 شهید دفاع مقدس در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برکت خون این شهدا در فضای فرهنگی ورزشی وزارت ورزش، جاری است. دست همه ورزشکاران و روسای هیئت‌ها خالی است و از شهدا استمداد می‌طلبیم که به ما کمک کنند تا خدمت بیشتری انجام دهیم و پرچم این کشور در میادین مختلف به برکت خون شهدا توسط قهرمانان با برافراشته شود.  من به شخصه کاری نتوانسته‌ام انجام دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد گلایه ورزشکاران مدال آور معلول استان تهران مبنی بر عدم تجلیل از آنها گفت: من شرمنده آنها هستم ولی چون قرار است برخی مسئولان هم به این مراسم دعوت شوند، هماهنگی این قضیه طولانی شده است. قرار است بعد از بازگشت رئیس جمهور به تهران، مراسم تجلیل از این عزیزان برگزار شود. قول دادیم همان هدایایی که به المپیکی‌ها دادیم به پارالمپیکی‌ها هم پرداخت شود. در این مراسم 6 ورزشکار و مربیان آنها نیز حضور دارند.

پریچهره در مورد انتقال مالکیت ورزشگاه شهید شیرودی از شرکت تجهیز به اداره کل ورزش تهران گفت: ورزشگاه شهید شیرودی، طبق مصوبه دولت قبل باید در اختیار ما قرار می‌گرفت. بعد از چند ماه تعلل، قرار شد این ورزشگاه در اختیار شرکت تجهیز بماند. تقاضای ما این است که اگر ورزشگاه شیرودی قرار است در اختیار شرکت توسعه بماند، حضور فیزیکی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان تهران در این ورزشگاه باید مشهود باشد. ما ادعا و درخواست دیگری نداریم.

وی در پایان گفت: سرانه فضای ورزشی تهران، بسیار کم است و باید به نوعی آن را جبران کنیم. ما 4 فضای ورزشی را طبق مصوبه قبلی هیئت دولت به باشگاه‌ها دادیم و حالا باید آن را جبران کنیم و افزایش دهیم.

انتهای پیام/