شهرخبر

احساس فوق‌العاده کریستیانو رونالدو بعد از شکستن رکورد علی دایی/ دریافت این جایزه غرورآمیز است

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد پس از دریافت یک جایزه خاص از فیفا، اعلام کرد که به این زودی‌ها خیال بازنشستگی ندارد.

کریستیانو رونالدو (بهترین گلزن ملی تاریخ)؛ بهترین‌های فیفا ۲۰۲۱ (The Best)
خبرورزشی -

کریستیانو رونالدو اگرچه جز سه نامزد نهایی کسب جایزه بازیکن سال فیفا نبود اما در عوض یک جایزه خاص را از دستان جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دریافت کرد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال که سال ۲۰۲۱ با شکستن رکورد ۱۰۹ گل علی دایی به آقای گل فوتبال ملی جهان تبدیل شد، با حضور در مقر فدراسیون جهانی فوتبال در شهر زوریخ، «جایزه ویژه فیفا» را تحویل گرفت.

او پس از گرفتن این جایزه اظهار داشت: «از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم به خصوص در تیم ملی. واقعاً احساس غرور می‌کنم. این یک جایزه خاص است. من برای فیفا خیلی احترام قائل هستم. از خانواده‌ام، همسرم و فرزندانم تشکر می‌کنم. دریافت این جایزه یک موفقیت بزرگ است. تبدیل شدن به بهترین گلزن تمامی ادوار به همراه تیم ملی یک افتخار بزرگ است. من از ۵ سالگی فوتبال بازی می‌کنم و از زمانی که روی زمین چمن قدم گذاشتم از فوتبال بازی کردن لذت برده‌ام و همین موضوع انگیزه‌ام برای ادامه دادن به این کار بود. در این مدت اما سخت کار و تلاش کردم. من عاشق فوتبال هستم و باز هم می‌خواهم بازی کنم. می‌خواهم ۴ یا ۵ سال دیگر هم بازی کنم. به نظرم همه چیز به قدرت روانی شما بستگی دارد. البته اگر با بدن‌تان خوب رفتار کنید و مراقبش باشید، او هم به خوبی جواب‌تان را می‌دهد.»