بهمن طهماسبی، بازیکن اسبق فوتبال، درباره شرایط امسال تیم‌های لیگ برتری به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: امسال شرایط تیم‌ها‌ آن‌چنان خوب نبوده و همان‌طور که می‌بینید بازی‌ها کم گل بوده. این مسئله بیانگر این است که تیم‌ها به سراغ بازی‌های دفاعی رفته‌اند و افت سطح گلزنی را شاهد بوده‌ایم. درست است که فوتبال تغییر کرده اما ای‌کاش گل‌های بیشتری را در لیگ برتر می‌دیدیم و شاهد پیشرفت تیم‌ها در زمینه هجومی بودیم.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی در تیم عنوان کرد: نتایجی که مجیدی کسب کرده عالی بوده و در این زمینه نمی‌توان به او خرده گرفت. استقلال حالا قهرمان نیم فصل است و تمام رکوردها را به خود اختصاص داده. البته شاید آبی‌‌ها مانند دیگر تیم‌ها چندان علاقه‌ای به بازی زیبا نداشته باشند اما این مسئله دلیل دارد.

مهاجم اسبق تیم استقلال در اواخر دهه 70 درباره شرایط آبی‌ها در بازی‌های امسال افزود: امسال در خط حمله استقلال بازیکن کم ندارد و شاید بشود از بازیکنانی چون قاسمی‌نژاد و مطهری که به آن‌ها کمتر بازی رسیده، بیشتر بازی گرفت. باید دید در صورت بها دادن به آن‌ها، چه عملکردی مشاهده خواهیم کرد. ژستد؟ در زمینه گلزنی بسیار ضعیف کار کرده. از لحاظ فنی البته او را بازیکنی خوب می‌دانم اما آن چنان در زمینه گلزنی خوب نبوده. به طور کلی استقلال با شرایطی که دارد بسیار خوب عمل کرده است. باید نگرش کادر فنی را دید که تصمیم دارند در چه پست‌هایی تیم را تقویت کنند.

وی گفت: مدعیان لیگ، استقلال، پرسولیس و سپاهان هستند. فکر می‌کنم گل‌گهر هم بتواند به جمع مدعیان اضافه شود. استقلال نیاز دارد در ادامه مسیر در پست‌هایی که ضعف دارد تقویت شود تا با روندی رو به رشد، شاهد قهرمانی استقلال باشیم.

طهماسبی درباره عملکرد سرمربی استقلال گفت: به نظر من مجیدی پخته‌تر از قبل عمل کرده. او با استفاده از موجودیتش چنین عملکردی از خود بر جای گذاشته است. اینطور بگویم که شما اگر مربی باشید بر اساس داشته‌های‌تان تاکتیک و ترکیب را می‌چینید. فرهاد هم با تفکر نتیجه‌گرایی بازی‌ها را آغاز کرده و به نظرم هم کاملا تفکری درست دارد. اگر آبی‌ها در بازی‌های برگشت هم با تمرکز بر اهداف‌شان در زمین حاضر شوند قطعا موفق خواهند بود.

انتهای پیام//