شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#مرسدس#برف#مرسدس بنز

عکس‌‎های جاسوسی از جدیدترین مرسدس کلاس GLE

مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
۰ نفر

مرسدس بنز به کار بر روی خانواده کلاس GLE به‌روزرسانی شده ادامه می‌دهد و این عکس‌های جاسوسی آخرین مرحله از توسعه نسخه به روز شده AMG ۵۳ را نشان می‌دهد. البته قسمت پشت این خودرو در برف و یخ پوشیده شده است.

عکسهای جاسوسی بنز

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، در قسمت جلو، فاسیا (پنل بالای سپر)، به‌روز شده با خطوط افقی در گوشه‌ها و عمودی در مرکز وجود دارد. نمای بالای چراغ‌های جلو نشان‌دهنده طراحی به‌روز شده برای آن است. شما می‌توانید بگویید که این یک مدل AMG است، زیرا اسلات‌هایی در جلوپنجره وجود دارد.

در کناره‌ها، مرسدس هیچ کاری برای تغییر طراحی GLE انجام نمی‌دهد. در پشت، مهندسان تنها یک نوار استتار را در عرض بدنه که چراغ‌های عقب هستند، قرار می‌دهند. از آنچه که قابل مشاهده است، به نظر می‌رسد چراغ‌ها شکل جعبه‌ای دارند.

اگرچه در اینجا قابل مشاهده نیست، عکس‌های جاسوسی قبلی نمایی از داخل GLE به‌روز شده را ارائه می‌دهد. جالب اینجاست که دو مدل (قبلی و کنونی) فرمان‌های متفاوتی دارند، اما در هر صورت یکسان هستند. این طرح شامل یک صفحه نمایش عریض روی داشبورد و دریچه‌های بزرگ می‌شود.

همه نشانه‌ها بییانگر این است که GLE ۵۳ به‌روزرسانی‌شده همچنان از همان موتور ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ با فناوری هیبریدی ملایم EQ Boost استفاده می‌کند. انتظار می‌رود همان خروجی ۴۳۵ اسب‌بخار را نیز شامل شود. همچنان احتمالا از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استفاده خواهد کرد. در مدل فعلی، این پیشرانه خودرو را در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.