شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نفت#فوری:#فراز#کمالوند#مسجدسلیمان#قطع#همکاری#کرد

فوری: فراز کمالوند با نفت مسجدسلیمان قطع همکاری کرد

فراز کمالوند دقایقی قبل با نفت مسجدسلیمان قطع همکاری کرد

فراز کمالوند و نفت مسجدسلیمان به جای توافق برای ادامه همکاری بر سر قطع همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری، فراز کمالوند که در پی هجوم برخی بوقچی ها به رختکن نفت مسجدسلیمان در آبادان، به نشانه اعتراض به کتک خوردن شاگردانش از بوقچی ها، از همکاری با نفت مسجدسلیمان خودداری کرده بود، امروز به صورت رسمی و قطعی با این باشگاه قطع همکاری کرد.

فراز کمالوند بعد از بازی با نفت در آبادان، از مسجدسلیمانی ها جدا شد اما در ادامه قرار شد مجددا با آنها پای میز مذاکره بنشیند تا در صورتی که عوامل کتک خوردن بازیکنان در رختکن از تیم کنار گذاشته شوند و باشگاه به تعهدات مالی خود به بازیکنان عمل کند، دوباره به نفت برگردد. او به همین دلیل از دستیارش، حمید عبداللهی خواست مقابل استقلال هدایت تیم را برعهده داشته باشد و حتی شب قبل از بازی هم به صورت آنلاین با بازیکنانش حرف زد اما بعد از این بازی، مذاکره آنگونه که فراز کمالوند توقع داشت پیش نرفت و دو طرف به جای ادامه همکاری، بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیدند.

 طبق اخبار رسیده از اردوی نفت مسجدسلیمان، فراز کمالوند به صورت قطعی از نفت جدا شده و حمید عبداللهی دستیار او هم نامه فسخ قراردادش را امضا کرده اما طبق توافق سه جانبه کمالوند، عبداللهی و باشگاه، فردا در بازی جام حذفی مقابل ماهشهر، حمید عبداللهی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت نفت مسجدسلیمان می نشیند و پس از این بازی، از نفت جدا می شود.

فردا تیم های نفت مسجدسلیمان و خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی به مصاف هم می روند. نفت در لیگ برتر رده پانزدهم جدول را در اختیار دارد. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی با نارضایتی بازیکنان خود مواجه است و همین نارضایتی بیشترین نقش را در جدایی فراز کمالوند و همکارانش از نفت مسجدسلیمان داشت.