شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

حذف مدافع عنوان قهرمانی از جام حذفی؛ خداحافظ فولاد

فولاد، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی از دور رقابت ها کنار رفت

فولاد خوزستان از رقابت های جام حذفی کنار رفت.

به گزارش طرفداری، امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم های فولاد خوزستان و مس کرمان به مصاف هم رفتند و در حالی که مس کرمان با تیم دوم خود قدم به این بازی گذاشته بود، نتیجه ای عجیب در کرمان رقم خورد تا مدافع عنوان قهرمانی از دور رقابت های جام حذفی کنار برود.

مس کرمان می توانست در جریان بازی کار را تمام کند اما در حالی که این تیم تا دقیقه 87، از فولاد پیش بود، گل دیرهنگام وحید حیدریه، شاگردان جواد نکونام را در بازی نگه داشت. در وقت های تلف شده هم مس می توانست با به ثمر رساندن گل دوم، کار را تمام کند اما ضربه صیاد کوکبی بعد از یک فرار 70 متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

تلاش دو تیم در 30 دقیقه وقت های اضافی نتیجه ای در بر نداشت و ضیافت پنالتی تعیین کننده برنده و بازنده بود. در ضربات پنالتی فولاد خیلی زود با خراب کردن پنالتی دوم (سیدمحمد میری) از مس عقب افتاد. دروازه بان مس پنالتی احمد عبدالله زاده را هم گرفت اما مهدی مرجان زاده سختگیرانه حکم به تکرار پنالتی داد و در حالی که صیاد کوکبی می توانست با گل کردن پنالتی پنجم، حکم حذف فولاد را امضا کند، علی غلامزاده ضربه او را دفع کرد تا فولاد برای بار دوم در جریان بازی باقی بماند.

پنالتی ششم فولاد را وحید حیدریه زد. همان بازیکنی که در جریان بازی با گل دقیقه 87 خود منجی فولاد شده بود. این بار اما بخت با حیدریه یار نبود و حسین شهریاری، سنگربان مس پنالتی حیدریه را دفع کرد و سرانجام محمد صبوری، پنالتی ششم مس را تبدیل به گل کرد تا فولاد، مدافع عنوان قهرمانی در کرمان با جام حذفی وداع کند.

بعد از حذف سپاهان که در ضیافت پنالتی ها به شکل عجیبی مغلوب آلومینیوم اراک شد، فولاد هم از جام حذفی کنار رفت. با این تفاوت که فولادی ها را یک تیم لیگ یکی حذف کرد.

تا اینجای کار دو تیم لیگ یکی خیبر خرم آباد و مس کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شده اند. امروز در اولین روز از بازی های یک هشتم، خیبر خرم آباد امیدهای نفت آبادان را با نتیجه 5 بر 1 ناامید کرد، پرسپولیس سه بر صفر ذوب آهن را شکست داد، آلومینیوم در ضربات پنالتی سپاهان را کنار زد و مس کرمان هم در ضیافت پنالتی ها، حکم حذف مدافع عنوان قهرمانی را امضا کرد تا چهار تیم خیبر، مس کرمان، پرسپولیس و آلومینیوم به مرحله یک چهارم رسیده باشند.

چهار بازی باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا برگزار می شود.