شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#انگلیسی#اینتر

اینزاگی؛ جدیدترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد/ سرمربی اینتر در حال یادگیری زبان انگلیسی


اینزاگی؛ جدیدترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد/ سرمربی اینتر در حال یادگیری زبان انگلیسی

سرمربی تیم فوتبال اینتر جدیدترین گزینه سرمربیگری شیاطین سرخ از فصل آینده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که اواسط فصل جاری در پی تداوم نتایج ضعیف، به همکاری خود با اولگنار سولسشایر پایان دادند و رالف رانگنیک را تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت منصوب کردند، حالا در حال جستجو برای یافتن سرمربی فصل آینده خود هستند.  از اریک تن‌هاخ سرمربی آژاکس، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و برندان راجرز سرمربی لسترسیتی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری شیاطین سرخ از فصل آینده یاد شده است اما حالا یک نشریه ایتالیایی از سیمونه اینزاگی سرمربی فعلی اینتر به عنوان جدیدترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد یاد کرده است.

بر اساس ادعای روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» چاپ رُم؛ نیمکت تیم فوتبال منچستریونایتد یک مدعی جدید پیدا کرده و آن کسی نیست جز سیمونه اینزاگی. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد تحت‌تأثیر کاری که این مربی ایتالیایی این فصل در اینتر کرده، قرار گرفته‌اند؛ به همین خاطر با این مربی ایتالیایی تماس گرفته‌اند و پیشنهاد سرمربیگری شیاطین سرخ را به او داده‌اند.

این روزنامه ایتالیایی همچنین فاش کرد اینزاگی 45 ساله در حال گذراندن دوره‌های فشرده یادگیری زبان انگلیسی است. سرمربی اینتر ایده مربیگری در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد و منچستریونایتد می‌تواند با ارائه پیشنهادی مناسب او را تابستان آینده برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کند.

اینزاگی که تابستان اخیر از لاتزیو جدا و هدایت اینتر را برعهده گرفت، با وجود جدا شدن بازیکنانی همچون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از این تیم، نراتزوری را در قامت یک مدعی حفظ کرده و تیمش در حال حاضر صدرنشین سری A ایتالیاست. او همچنین اخیراً اینتر را در سوپرکاپ ایتالیا به قهرمانی رساند که این مهم با شکست دادن یوونتوس رقم خورد.

منچستریونایتد در حال حاضر با 32 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و در تلاش برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/