شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ترافیک

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد


رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد

در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران "سید خلیل منبتی" با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، سید خلیل منبتی (معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس) با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

همچنین در این نشست علاوه بر معاونین حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های کلانشهرها، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز در این نشست حضور داشتند و بهنام سعادت‌خانی به عنوان دبیر کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شدند.

از موضوعات این نشست که مورد بحث و بررسی قرار گرفت می‌توان به آسیب شناسی مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی، مدیریت ترافیک و کاهش آلودگی هوا، نحوه همکاری با پلیس راهور، بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، بررسی ظرفیت‌های ایجاد شده در لایحه بودجه 1401 در حوزه حمل و نقل عمومی و بررسی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های ردیف 3 بند الف ماده ماده 108 قانون برنامه ششم توسعه و نقش و محدوده فعالیت شورای حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد.

در پایان این جلسه نیز از زحمات و تلاش‌های سید مناف هاشمی رئیس قبلی کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از طرف دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به قدردانی شد.

انتهای پیام/