شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

بنزما از رئال مادرید جدا می‌شود؟


بنزما از رئال مادرید جدا می‌شود؟

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در یک صورت ممکن است از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که روزهای خوبی را در رئال مادرید سپری می‌کند، با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد، ممکن است تابستان آینده از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. بر اساس گزارش نشریه «ناسیونال» کاتالونیا؛ این مهاجم فرانسوی به اطلاع فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید رسانده که می‌خواهد در این تیم بماند و به فوتبالش ادامه دهد اما در صورتی که رئال اقدام به جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند کند، از این تیم جدا خواهد شد.

طبق این گزارش؛ رویکرد بنزمای 34 ساله در صورت پیوستن کیلیان امباپه به جمع رئالی‌ها متفاوت است و او از ملحق شدن هموطنش به این تیم استقبال می‌کند. مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها رابطه خیلی خوبی با امباپه دارد و در صورت پیوستن او به رئال مادرید، در این تیم خواهد ماند.

بنزما که از سال 2009 در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تاکنون در 586 بازی به میدان رفته و 303 گل برای این تیم به ثمر رسانده و 153 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او تاکنون به رئال مادرید برای کسب 19 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

هالند 21 ساله که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، این فصل در 18 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 21 گل، 6 پاس‌گل هم برای هم‌ تیمی‌هایش ساخته است. در سوی دیگر امباپه 23 ساله که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، این فصل آمار 19 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/