شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انفجار بیروت

حزب‌الله: به تلاش خود برای روشن شدن حقیقت انفجار بیروت ادامه خواهیم داد


حزب‌الله: به تلاش خود برای روشن شدن حقیقت انفجار بیروت ادامه خواهیم داد

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به این که تصمیم برای بازگشت به جلسات کابینه در راستای منافع ملی لبنانی‌هاست تاکید کرد، به تلاش خود برای روشن شدن حقیقت انفجار بیروت ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فراکسیون نمایندگان «بعلبک-هرمل» در نشست مشترکی که با مسئولان جنبش امل و حزب الله در منطقه بقاع در مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار کرده بودند بر مسئولیت ملی خود در قبال مردم لبنان تاکید کرد.

به نوشته البناء،«حسین الحاج حسن» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان از جمله مسئولان حزب الله بود که در این نشست حاضر شد.

الحاج حسن طی سخنانی در این جلسه اعلام کرد، اعلام آمادگی وزرای جنبش امل و حزب الله برای حضور در جلسه کابینه جهت بحث درباره بودجه و طرح بهبود اقتصادی در چارچوب تامین منافع شهروندان انجام شده است و همچنین اطمینان از اینکه دولت هرآنچه که برای رسیدگی به مسائل اقتصادی و دغدغه‌های معیشتی و اجتماعی مردم لازم است را انجام می‌دهد.

این نماینده حزب الله در پارلمان لبنان اظهار داشت، بار دیگر دو جنبش ملی لبنان بر جایگاه و مسئولیت ملی خود در قبال مردم و توجه به منافع آنها در چارچوب قانون اساسی تاکید می‌کنند.

 

وی افزود، اما درباره مسئله «طارق البیطار» قاضی پرونده انفجار بندر بیروت باید بگوییم  تحقیقات در زمینه انفجار بیروت همچنان از مسیر اصلی خود منحرف شده‌ است و ما نیز همچنان به تلاش‌های خود برای پیگیری این پرونده و رسیدن به حقیقت ادامه خواهیم داد. قاضی البیطار به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شده همچنان مورد پیگرد جنبش امل و حزب الله خواهد بود و موضعی که این دو جنبش اعلام کرده‌اند به نفع لبنانی‌ها و در راستای تسهیل امور است.

حسین الحاج حسن تاکید کرد، اینکه جنبش امل و حزب الله پذیرفته‌اند به جلسات دولت برگردند به نفع همه لبنانی‌ها به ویژه در شرایط سخت کنونی است.  امیدواریم که دولت بتواند از طریق بودجه و طرح بهبود اقتصادی و همچنین بسیاری از اقدامات دیگر به مسائل اجتماعی و اقتصادی لبنانی‌ها که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است، رسیدگی کند.

انتهای پیام/