شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند/ تاجیک ها یخ کردند!

پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند/ تاجیک ها یخ کردند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های جام حذفی می تواند یک تیم را از راه میان بر به قهرمانی برساند و پرسپولیس هم باید این راه را به خوبی یاد بگیرد.

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: بازی‌های حذفی همیشه شگفتی به همراه دارد. البته فکر می‌کنم ذوب آهن حریف قدرتمندی است که با همین آقای یحیی گل محمدی که اکنون سرمربی پرسپولیس است توانسته به قهرمانی هم برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دیدگاه من روی بازی‌های جام حذفی مثل یک میان بر است که می‌تواند تیم‌ها را به خواسته‌های خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن برساند. البته تیمی می‌تواند بهترین نمایش خود را در حذفی داشته باشد که توانسته باشد در بازی‌های لیگ برتر به هماهنگی لازم رسیده باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید از میانبر قهرمانی استفاده کند و در این بازی‌ها هم جام قهرمانی را با آقای گل محمدی به دست آورد.

او در ادامه راجع به عدم استفاده از تاجیک‌ها به دلیل ابهام در خصوص حضور قانونی آنها در بازی‌های پرسپولیس یادآور شد: من نمی داننم چه اتفاقی در یک مسیر مشخص و قانونی می‌تواند بیفتد که بر همه پوشیده است. آقایان بگویند کجای کار ایراد دارد که خریدهای پرسپولیس پس از گذشته سه ماه هنوز هم نمی‌توانند بازی کنند. تیمی که گفته می‌شود بدهی‌های خودش را هم پرداخت کرده چه دلیلی دارد نتواند از بازیکنان خارجی استفاده کند. این دو بازیکن اینقدر بازی نکردند که یخ زدند! بهتر است هر چه زودتر تکلیف صفروف و هنانوف برای بازی با پیراهن پرسپولیس مشخص شود تا با استرس کمتری تمرین کنند و دچار آسیب دیدگی به دلیل فشار ناگهانی بازی نشوند.

پرسپولیس باید قدر میانبر را خوب بداند/ تاجیک ها یخ کردند!