ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در پاسخ به اظهارات سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ درباره وضعیت معتادان متجاهر در منطقه 15 محله رضویه، اظهار کرد: بنده من نگفتم که معتادان متجاهر در آن محله مسلح هستند فقط صحبت‌های مردم آن منطقه را نقل کردم که خود مردم گفتند که در مواجه با معتادان متجاهر با ترقه و احتمالا تیراندازی روبه رو می‌شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس پلیس تهران بزرگ این موضوع را کذب خوانده است، تصریح کرد: اشکالی ندارد خودشان بروند و ذهنیت مردم آن منطقه را درست کنند، بنده حرف از خودم نزدم فقط حرف مردم را نقل کردم مردم محله رضویه احساس ناامنی می‌کنند، ناموسشان در خطر است و اموالشان به سرقت می‌رود پلیس باید وضعیت این محله را ساماندهی کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: بنده نماینده مردم هستم و وظیفه دارم حرف مردم را منتقل کنم هرکس می‌خواهد صحت و سقم آن را بررسی کند برود در آن محله با مردم صحبت کند.

امانی بیان کرد: خودم دیدم که محل حضور معتادان متجاهر در آن محله دارای نگهبان است و معلوم بود دیده‌بانی می‌کند همچنین بنده شاهد تجمع معتادان و پخش شدنشان در سطح محله رضویه بودم و سرقت لوازم خانه، مغازه و المان‌های شهری را به عینه دیدم.

وی خاطرنشان کرد: زنان و کودکان آن محله به بنده گفتند که جرات نداریم از خانه بیرون بیایم اما اینکه تیراندازی صورت می‌گیرد را مردم به من گفتند و من هم در صحن شورای شهر منتقل کردم.

انتهای پیام/