شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بایدن#جدید

براساس نظرسنجی ها؛

بخش بزرگی از آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن راضی نیستند

بخش بزرگی از آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن راضی نیستند

‌نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که بخش بزرگی از آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در مورد اقتصاد و تورم راضی نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی جدید سی بی اس که یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که بیشتر آمریکایی‌ها معتقدند دولت بایدن به اندازه کافی بر اقتصاد و تورم تمرکز نکرده است و ۵۰ درصد می‌گویند که در اولین سال ریاست جمهوری بایدن، آنها ناامید شده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۵۸ درصد احساس می‌کنند که کاخ سفید توجه کافی به اقتصاد نداشته است و ۶۵ درصد نیز همین را در مورد مدیریت دولت در کنترل تورم می‌گویند.

جالب اینجاست که ۳۵ درصد معتقدند بایدن به طور مناسب روی اقتصاد تمرکز کرده است و فقط ۲۸ درصد معتقدند که به اندازه کافی روی تورم تمرکز کرده است.

وقتی از آمریکایی‌ها پرسیده شد که به طور کلی در مورد ریاست جمهوری بایدن چه احساسی دارند، ۴۹٪ "ناامید"، ۴۰٪ "عصبی"، و تنها یک چهارم از افراد سوال شده (۲۵٪) می‌گویند "آرام" و " راضی" هستند.

با این حال، در حالی که ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها رفتار شخصی بایدن را تأیید می‌کنند، ۶۲ درصد از مدیریت او با اقتصاد و ۷۰ درصد از مدیریت او با تورم مخالف هستند.

در میان نسل جوان آمریکایی، در حالی که از هر ده رأی دهنده زیر ۳۰ سال، شش نفر در سال ۲۰۲۰ به بایدن رأی دادند، رتبه او در میان آمریکایی‌های زیر ۳۰ سال از ۷۰ درصد در فوریه به تنها ۴۲ درصد در حال حاضر کاهش یافته است.

در واقع نظرسنجی نشان می‌دهد که رتبه تأیید بایدن به پایین‌ترین حد خود و به ۳۳ درصد رسیده است.

این واقعیت که ۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند بایدن و دموکرات‌ها بر مسائلی تمرکز می‌کنند که «به مردم اهمیتی نمی‌دهند» در واقع بر نارضایتی مردمی علیه آنها می‌افزاید. وقتی از شهروندان پرسیده شد که چه چیزی باعث افزایش نارضایتی آنها از بایدن می‌شود، ۶۳ درصد به موضوع تورم اشاره کردند.

در مجموع ۶۹ درصد از آمریکایی‌ها مدیریت بایدن با همه گیری کووید -۱۹ را به دلیل اطلاعات مبهم، ۶۱ درصد او را به دلیل نوع اجرای دستورات واکسن و ۴۷ درصد فکر می‌کنند که او برای کرونای اومیکرون آمادگی نداشت.

در مجموع، محبوبیت بایدن برای مدیریت کووید -۱۹ در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و وقتی از آنها پرسیده شد که چرا فکر نمی‌کنند که او کارش را خوب انجام می‌دهد، ۵۷ درصد گفتند که در آمریکا اطلاعات مربوط به شیوع بیماری کرونا گیج کننده است، در حالی که در اکتبر گذشته این تعداد نارضایتی‌ها درباره کرونا فقط ۴۷ درصد بود.