شهرخبر

جورجینا رودریگس از مشکلات شهرت می‌گوید/ دلم می‌خواهد با رونالدو به سوپرمارکت بروم!/ می‌خواستم شاهزاده داشته باشم که حالا دارم

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو در آخرین اظهاراتش از مشکلات شهرت گفت و فاش کرد که دوست دارد مثل زوج‌های دیگر با کریس به راحتی به سوپرمارکت یا رستوران برود.

جورجینا رودریگس
خبرورزشی -

جورجینا رودریگس فاش کرد که شهرت جنبه منفی هم دارد، و دلش برای خرید کردن به همراه نامزد سوپراستار فوتبالی‌اش تنگ شده است.

داشتن شاهزاده

این بانوی ۲۷ ساله از ناشناخته بودن تبدیل به چهره‌ای مشهور شده که نزدیک به ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. پنج و نیم سال از آشنایی او و کریستیانو رونالدو می‌گذرد. این بانوی آرژانتینی، که دختر یک قاچاقچی مواد مخدر است و در شهر خاکا واقع در پیرنه اسپانیا بزرگ شد، جزئیات جدیدی از اینکه چطور از فرش به عرش رسید را در مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» که در تاریخ ۲۷ ژانویه منتشر می‌شود، فاش کرد.

او کلیپ‌های جدیدی از این مستند شش قسمتی در اینستاگرام منتشر کرد. در این کلیپ جورجینا را میبینیم که مقابل ساختمان‌های پوشیده شده از گرافیتی (نقاشی‌های روی دیوار) با نمایی غم‌انگیز ایستاده، جایی که تصور می‌شود نیمی از دوران کودکی خود را آنجا گذرانده باشد. او در این ویدئو می‌گوید: «من رؤیایِ داشتن شاهزاده‌ای جذاب در کنارم را داشتم، و امروز او را دارم. به لطف عشق، زندگی من رویایی است. خیلی مهم است که هیچوقت فراموش نکنم از کجا آمده‌ام. من به خوبی می‌دانم هیچ چیزی نداشتن چگونه است، و به خوبی می‌دانم همه چیز داشتن چگونه است.»

دردسر شهرت

اما جورجینا در مصاحبه‌ای که با روزنامه اسپانیایی داشت اعتراف کرد که زندگی به عنوان فردی مشهور خالی از اشکال نیست. او در پاسخ به این سؤال که چگونه با دوربین‌های بیرون خانه‌اش کنار آمده و شهرت چطور بر زندگی روزمره‌اش تاثیر گذاشته، گفت: «این قسمت برای من از همه سخت‌تر است و بیشتر از همه برای بودن با کریس دلم تنگ می‌شود. دلم می‌خواهد مثل بقیه زوج‌ها با او به خرید یا سوپرمارکت بروم. اغلب فکر می‌کنم که ما چیزهای خوب زیادی داریم اما اینکه نتوانیم به کافه دنج کنار خیابان برویم سخت است، اینکه باید به رستوران‌هایی که به خوبی سازماندهی شده‌اند برویم تا کسی اذیت نکند، اینکه نتوانیم برای رساندن بچه‌ها به مدرسه برویم. با مشهور شدن خیلی از چیزهای روزمره که قبلاً داشتید را از دست می‌دهید، چیزهایی که کریس مدتها قبل آنها را از دست داد و الان هیچکداممان آنها را نداریم. ما همیشه در خانه قفل شده زندگی نمی‌کنیم، کریس کار و تمرین می‌کند اما ما برای شام یا خرید به مکان‌های خلوت‌تر می‌رویم.»

جورجینا رودریگس از مشکلات شهرت می‌گوید/ دلم می‌خواهد با رونالدو به سوپرمارکت بروم!/ می‌خواستم شاهزاده داشته باشم که حالا دارم

زندگی در منچستر

این مدل و اینفلوئنسر اوایل هفته تأکید کرد که علیرغم شک و شبهه‌هایی در مورد آینده کریس در تیم منچستریونایتد، از زندگی در منچستر خیلی خوشحال است. او دوباره تأیید کرد که او و خانواده‌اش به سرعت با زندگی در انگلیس خو گرفته‌اند. جورجینا افزود: «ما در اینجا هم به اندازه تورین و مادرید از سبک زندگی خود لذت می‌بریم. تنها تفاوت این است که هوای منچستر کمی سردتر است اما از آنجایی که من در خاکا بزرگ شدم زیاد تفاوتی برایم ندارد.»