کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، با تاکید بر حفظ همبستگی و اتحاد بین هواداران، ادامه حمایت پیشکسوتان پرسپولیس  در مسیر قهرمانی این تیم را مهم ارزیابی کرد و در خصوص این موضوع به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر پرسپولیس در 5 فصل اخیر شرایط خوبی دارد و قهرمانی های متوالی را به دست آورده حمایت پیشکسوتان و اتحاد هواداران را در کنار عوامل فنی و تلاش کادر فنی و بازیکنان داشته و امسال هم برای تحقق ششمین قهرمانی پیاپی به این موضوع نیاز مبرم دارد.

وی در ادامه انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: از روشن شدن تکلیف مسائل مدیریتی در پرسپولیس خوشحالم و ضمن آرزوی موفقیت برای درویش و مدیران جدید باشگاه، امیدوارم گروه جدید معضلات کنونی به ویژه مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برسانند و با تامین منابع مالی خوب، بزرگترین دغدغه پرسپولیس را حل کنند. در این بین از هواداران و کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند می خواهم از مدیریت جدید حمایت کنند و اجازه ندهند حواشی جدیدی برای باشگاه ایجاد شود.

مربی سابق شهرداری آستارا با اشاره به اتفاق تلخ برای پرسپولیس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: از این خبر خیلی ناراحت شدم. این موضوع نشات گرفته از مشکلات ساختاری فوتبال ماست و در حال حاضر این که بخواهیم از بین باشگاه، فدراسیون و مدیران سابق وزارت ورزش به دنبال مقصران این اتفاق باشیم، سودی برای ما نخواهد داشت. این موضوع ناشی از سوء مدیریت ها در سال های قبل بوده ولی الان باید تلاش کرد که مشکلات حل شود تا محرومیت نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دار نشود و در سال های بعد هم رخ ندهد.

وی ادامه داد: سال ها قبل برانکو حرف قشنگی را در مورد مشکلات فوتبال ما عنوان کرد. او بارها در زمان های مختلف گفت اگر مشکلات ساختاری ما حل نشود، فوتبال ایران عقب گرد خواهد داشت و آماتور خواهد شد. حالا حرف برانکو به نوعی رخ داده ولی نباید اجازه بدهیم این عقب گرد و مشکلات بیشتر شود.

برمک در مورد بازی پیش روی پرسپولیس در جام حذفی برابر ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: بازی دو تیم بدون شک بازی زیبا و هیجان انگیزی خواهد شد. تیم های مهدی تارتار همیشه برابر پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند و در طرف دیگر این بازی پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم حساب ویژه ای باز کرده است. با این تفاسیر پیش بینی می کنم این دیدار، بازی زیبایی از کار درآید و انگیزه های ویژه این دو تیم باعث شود بازی هیجان انگیزی را از این تیم ها ببینیم. تیم های تارتار معمولا سخت گل می خورند و همین موضوع باعث می شود این احتمال دور از انتظار نباشد که بازی به پنالتی هم کشیده شود.

مهاجم سال های دور پرسپولیس اشاره ای به مشکلات فاز تهاجمی تیم گل محمدی داشت، موضوعی که با مصدومیت عیسی آل کثیر و حامد پاکدل به شرایط ویژه ای تبدیل شد. برمک در این رابطه خاطرنشان کرد: برای اتفاقی که برای عیسی رخ داد، خیلی ناراحت شدم و امیدوارم او با قدرت به فوتبال بازگردد. به نظر من با حضور مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی مهدی خانی و مهدی عبدی مشکل خط حمله حل می شود. با این وجود حضور یک مهاجم سرزن که بتواند در نبردهای هوایی به پرسپولیس کمک کند را لازم می دانم، کسی که شیوه بازی اش شبیه مغانلو باشد. من در ابتدای فصل هم گفتم شهریار با جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباه فوتبالی‌اش را انجام داد و حالا اگر شرایط برای بازگشت او فراهم شود، حضور دوباره او در پرسپولیس می تواند اتفاق فوق العاده ای برای تیم گل محمدی باشد. 

انتهای پیام//