شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#عملکردی#رویایی#خارج#خانه

استقلال و عملکردی رویایی در خارج از خانه

تیم فوتبال استقلال با فاصله زیاد از رقبای خود بهترین تیم خارج از خانه در مسابقات فوتبال لیگ برتر بوده است

استقلال در قامت یک تیم میهمان در مسابقات لیگ برتر 8 بازی انجام داده و 5 برد و 3 مساوی به دست آورده است. استقلال در این بازیها 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

به گزارش طرفداری، البته استقلال یک برد آیین نامه ای بر اساس رای کمیته انضباطی داشته است. آبی پوشان در دیداری که با گل گهر 0-0 کردند بعدها به حکم انضباطی 3-0 برنده شدند که اگر این بازی هم از فهرست نتایج خارج از خانه استقلال کم می شد آبی پوشان در این عرصه با 4 برد و 4 مساوی و 14 گل زده و 3 گل خورده باز هم در فهرست بازیهای خارج از خانه خود با فاصله بهترین تیم مسابقات بودند.

اما تیم فوتبال سپاهان در بازیهای خارج از خانه با 4 برد و یک مساوی و 2 باخت و 10 گل زده و 2 گل خورده دوم است، البته اگر رای انضباطی شامل بازی سپاهان در سیرجان برابر گل گهر نمی شد، موقعیت سپاهان در این جدول متزلزل بود، سپاهان در صورت ثبت نتیجه واقعی باخت 4-2 برابر گل گهر به جای برد 3-0 امروز در خارج از خانه 3 برد و یک مساوی و 3 باخت داشت، 9 گل زده و 6 گل دریافت کرده بود.

تیم سوم در این عرصه پیکان است که خارج از خانه 3 برد و 4 مساوی داشته است و 9 گل زده و 5 گل خورده ثبت کرده است، آنها هم برابر تیم گل گهر 1-0 باخته و بعد صاحب برد 3-0 شدند که در صورت ثبت نتایج داخل میدان و عدم محاسبه نتیجه انضباطی، آنها با 2 برد و 4 مساوی و یک باخت و 6 گل زده و 6 گل خورده در رتبه سوم بازیهای خارج از خانه نبودند.

تیم چهارم در این فهرست گل گهر است که خارج از سیرجان صاحب 3 برد و 4 مساوی و یک باخت در 8 بازی شده، 6 گل زده و 5 گل خورده است و با احتساب نتایج داخل میدان، این تیم بعد از استقلال دومین تیم موفق در بازیهای خارج از خانه بوده است.

تیم پنجم این فهرست پرسپولیس است که با 3 برد و 3 مساوی و یک باخت و 9 گل زده و 5 گل خورده در خارج از خانه در رتبه بعدی قرار دارد.