شهر خبر

صدای پای مجتبی تقوی حوالی کمیته آموزش / بهره برداری تبلیغاتی از نام جلال چراغپور

شهاب عزیزی خادم که پیش از این گفته بود می خواهد کمیته آموزش فدراسیون فوتبال را به جلال چراغپور بسپارد، همچنان صندلی ریاست این کمیته را خالی گذاشته است...

کمیته آموزش فدراسیون فوتبال همچنان بدون رییس مانده و به نظر می رسد موضوع انتخاب جلال چراغپور برای اداره این کمیته تنها یک بهره برداری تبلیغاتی از نام این مدرس بوده است و حالا قرار است یکی دیگر از مریدان قدیمی جادوگر کلاک، در کمیته آموزش مستقر شود!

به گزارش طرفداری، جمعی از مدرسین فوتبال ایران با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال از شهاب عزیزی خادم خواستند به اشتباهات دپارتمان آموزش پایان بدهد و تکلیف کمیته آموزش را هم روشن کند.

این عده که به انتخاب های نیما نکیسا در دپارتمان آموزش به ویژه معرفی اشخاص فاقد تجربه برای کارهای مهم نظیر نظارت بر عملکرد مدرس کلاس ها یا دستیاری مدرس دوره های آموزشی اعتراض دارند از رییس فدراسیون فوتبال خواسته اند هر چه سریع تر یک چهره باتجربه را برای اداره کمیته آموزش معرفی کند.

گویا دپارتمان آموزش طی هفته های اخیر به مدیران و مربیان یک باشگاه لیگ برتری که فاکتورهای مناسب برای فعالیت به عنوان ناظر، دستیار یا مدرس را ندارند و یکی از آنها حتی به تازگی مدرک مربیگری دریافت کرده حکم های نظارت و دستیاری در کلاس های مربیگری آ و ب را داده که این موضوع با اعتراض مدرسین قدیمی همراه شده است. این مدرسین چند ماهی است در نامه نگاری با شهاب عزیزی خادم اوضاع وخیم کمیته آموزش و اشتباهات دپارتمان آموزش را گوشزد می کنند اما گویا فدراسیون توجه ای به اخطارهای این عده ندارد و همین مساله بیش از پیش باعث دلخوری مدرسین باتجربه شده است.

این اعتراض ها در حالی شدت یافته که شهاب عزیزی خادم چند ماه قبل یک جلسه طولانی با جلال چراغپور داشت و پس از آن بارها در برنامه های تلویزیونی اعلام شد چراغپور قرار است رییس کمیته آموزش شود اما جلال چراغپور می گوید وقتی در جریان همان جلسه، شهاب عزیزی خادم نیمه کاره بحث را رها کرد و سپس تلفنی با حسن کامرانی فر حرف زد، متوجه شدم برنامه فدراسیون برای همکاری با من جدی نیست!

فدراسیونی ها قرار بوده فردای آن جلسه کذایی به چراغپور خبر بدهند از چه زمانی در دفتر کمیته آموزش حاضر شود و کارش را شروع کند و احتمالا هنوز در تقویم آنها فردا نشده است.

جالب تر از بهره برداری تبلیغاتی فدراسیون از نام جلال چراغپور، شایعه هایی است که پیرامون انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرپرست کمیته آموزش به گوش می رسد. مجتبی تقوی یکی از اولین مربیان فوتبال ایران است که به شهادت بازیکنان اسبق سایپا با امیر اسکندری جادوگر کلاک کرج در سایپا همکاری کرد و حالا بعید نیست بعد از مجتبی خورشیدی، محمودرضا رضایی، محمود عبایی، سراج، جمالی و ... که به عنوان مریدان اسکندری از حمید مهرعلی و شهاب عزیزی خادم پست و منصب گرفته اند، مجتبی تقوی هم وارد فدراسیون فوتبال شود!

باید دید فدراسیون فوتبال که همین حالا هم به دلیل رابطه شهاب عزیزی خادم و حمید مهرعلی با امیر اسکندری تحت فشار انتقادات است، تن به این ریسک می دهد و مجتبی تقوی را هم وارد این چرخه می کند؟ تجربه ثابت کرده حکم، حکم امیرخان آقایان است و اگر او بگوید کار تمام است!