شهر خبر

راز لغو نشست سرنوشت‌ساز شورای مرکزی«ساف» از سوی محمود عباس

راز لغو نشست سرنوشت‌ساز  شورای مرکزی«ساف» از سوی محمود عباس

منابع فلسطینی اعلام کردند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نشست سرنوشت‌ساز شورای مرکزی وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین را لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالیم پست، برخی منابع فلسطینی گفتند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور اجتناب از رویارویی با رژیم صهیونیستی و آمریکا، نشست سرنوشت‌ساز شورای مرکزی وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) را لغو کرده است.

این منابع اعلام کردند که عباس به دلیل حفظ کانال‌های ارتباطی با کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه پس از دیدار اخیرش با «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم، تصمیم گرفت تا نشست شورای مرکزی ساف را به تعویق بیاندازد.

منابع مذکور با اشاره به اینکه قرار بود تصمیمات سرنوشت‌سازی در این نشست اتخاذ شود، نوشت که وجود اختلافات داخلی بر سر پاره‌ای از مسائل نیز از دیگر علل لغو این نشست بود.

بر اساس این گزارش، قرار بود شورای مرکزی ساف در نشست خود مسائل داخلی فلسطین برای مقابله با چالش‌ها از جمله پروژه‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین به ویژه قدس را بررسی کرده و تصمیمات مهمی برای مقابله با چالش‌های بزرگ پیشروی ملت فلسطین اتخاذ کند.

یک مسئول ساف در رام‌الله در این خصوص گفت که نشست شورای سیاسی فلسطین با هدف اجتناب از رویارویی با کابینه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا به تعویق افتاد.