شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم‌فصل#فدراسیون فوتبال#تیم فوتبال

تیکدری: ۷ امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند/ در نیم‌فصل اول بدشانس بودم


تیکدری: 7 امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند/ در نیم‌فصل اول بدشانس بودم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جریمه کسر هفت امتیاز از این تیم را برگرداند.

مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل با نساجی قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما بازی مهمی در پیش داریم و حساب یک جام در میان است. ما می‌توانیم با انجام چهار بازی قهرمان شویم و قطعاً این جام را جدی می‌گیریم. در فصل گذشته هم با بدشانسی حذف شدیم و امیدوارم امسال تا فینال برویم و قهرمان شویم. نساجی هم تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم، ولی امیدوارم با دست پر مشهد را ترک کنیم.

وی در مورد وضعیت تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می‌توانند در کورس قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا خودمان را به بالای جدول برسانیم، ولی مسئله مهم این است که کمیته استیناف تکلیف این هفت امتیاز را مشخص کند. اعتقاد ما این است که نباید تیم جریمه شود و این هفت امتیاز حق ماست که در زمین مسابقه گرفتیم. امیدواریم استیناف در نهایت رأی را برگرداند تا به حق‌مان برسیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به عملکردش در نیم‌فصل اول بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: من باید آمار خودم را از لحاظ گل زدن و پاس گل دادن بهتر کنم. در نیم‌فصل تا حدود زیادی هم بدشانس بودم، ولی قطعاً در ادامه بازی‌ها شرایط را تغییر خواهم داد.

 

انتهای پیام/