به گزارش برنا؛ مسعود حیدرزاده، سرمربی پیشین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص دیدار سایپا تهران و ماشین سازی گفت: ما به جوانان ماشین سازی باور داده بودیم و توانستیم با ایجاد انگیزه روند صعودی را در این تیم ایجاد کنیم و از تیم های بالای جدول 2 امتیاز بگیریم.

او افزود: روند ماشین سازی تبریز رو به رشد بود اما شوک دادن به تیم و تغییر کادر فنی علاوه بر این که تاثیری نداشت، تنها شانس این تیم برای فرار از منطقه سقوط را نیز از بین برد.

حیدرزاده در خصوص حواشی ماشین سازی تبریز گفت: مدیرفنی ماشین سازی اشتباه کرد و به جای آن که از کادر فنی حمایت کند مسیری را طی کرد تا خود سرمربی ماشین سازی شود و نتیجه این تصمیم اشتباه نیز شکست 4 بر 0 از تیم پایین جدولی سایپا تهران است.

سرمربی پیشین ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: فوتبال قوانین خاص خود را دارد و علاوه بر دانش و علم ورزش، روحیه ای می خواهد که در ماشین سازی وجود نداشت و ما در حال تزریق روحیه و انگیزه به ماشین سازی بودیم و این امر به صورت شبانه روزی در حال انجام بود اما کارشکنی ها از سوی برخی سبب شد تا مدیریت ماشین سازی تحت تاثیر فضاسازی ها قرار گیرد و این اجازه را به ما ندهد تا ماشین سازی را از قعر جدول نجات دهیم با وجود این که رابطه کادرفنی با مدیریت خوب بود.

حیدرزاده با اشاره به این که بازی ماشین سازی مقابل سایپا نتیجه تلاش کادرفنی جدید بود، گفت: من آرزو دارم تا تیم باسابقه ماشین سازی تبریز از این وضعیت خارج شود و در آینده نتایج بهتری کسب کند. هنوز زمان برای نجات ماشین سازی تبریز وجود دارد اما کار سخت تر از گذشته شده است.

انتهای پیام//