شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یوونتوس

ماتیاس دلیخت: در یوونتوس بازیکنی نداریم که هر فصل 30 گل بزند

ماتیاس دلیخت اذعان می کند هرچند ممکن است یوونتوس از نظر تجربه، اعتماد به نفس و گلزنی پیشرفت کند اما این تیم همچنان نیازمند "گلزن بالفطره ای چون کریستیانو رونالدو" است.

بعد از انتقال تابستانی رونالدو از یوونتوس به منچستریونایتد، و ورود ماسیملیانو آلگری به یوونتوس، عملکرد بیانکونری ها از نظر هجومی نسبت به فصل گذشته افت محسوسی داشته است و حالا یکی از بازیکنان جوان یوونتوس در مصاحبه ای به این موضوع اشاره می‌کند.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا دیشب، یوونتوس با گل های پائولو دیبالا و وستون مک کنی، اودینزه را 2-0 شکست داد، اما سرمربی یوونتوس، آلگری، بعد این پیروزی گفت که بیانکونری هنوز به بلوغ و تجربه کافی نرسیده است.

ماتیاس دلیخت در همین رابطه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

شنیدم سرمربی چنین حرفی را زده و منظور او را می فهمم، زیرا ما جوانان زیادی در ترکیب داریم. 

من هم، حداقل از لحاظ سنی، جوان هستم اگرچه در حال حاضر حدود 250 بازی در سطح بزرگسالان انجام داده ام. هر چه بازی های بیشتری انجام می‌دهید، سریعتر به بلوغ فوتبالی خود می‌رسید.

دیشب یک پیروزی مهم به دست آوردیم، اما هنوز راه زیادی مانده تا پیشرفت کنیم و از لحاظ عملکردی بهبود یابیم، اما مهم این است که بردیم.

وی افزود:

ما باید به تدریج به رشد خود ادامه دهیم؛ از 8 بازی آخرمان در سری آ در 6 بازی پیروز شده ایم و در حال پیشرفت هستیم.

یوونتوس همچنان از لحاظ گلزنی آمار ضعیفی دارد؛ از دلیخت پرسیده شد که آیا پس از انتقال کریستانو رونالدو به منچستریونایتد، همچنان کمبود گلزن قهاری مانند او را حس می‌کنید:

من فکر می کنم همینطور است، بله. کریستیانو از آن دسته بازیکنانی است که به درون محوطه می رود و همیشه گل می زند، او به ندرت فرصت گلزنی را از دست می دهد. ما ابتدای فصل او را از دست دادیم.

دلیخت در پایان گفت:

ما گلزن قهاری نداریم که بتواند 30 گل در هر فصل به ثمر برساند، و نیاز داریم که تلاش کنیم تا همه بازیکنان از تمامی نقاط زمین در گل زدن مشارکت داشته باشند، و هم اکنون این تلاش در تیم آغاز شده است.