شهر خبر

بودجه ۱۴۰۱ تهران باید شرایط را به نفع طبقات مظلوم جامعه تغییر دهد


بودجه 1401 تهران باید شرایط را به نفع طبقات مظلوم جامعه تغییر دهد

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران باید به گونه ای تدوین شود که شرایط را به نفع طبقات مظلوم جامعه تغییر بدهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  مهدی اقراریان در جریان چهلمین جلسه شورای شهر تهران، گفت: در ایام تدوین لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران هستیم و احتمالا طی چند روز آینده این لایحه توسط شهردار تهران به شورا ارائه خواهد شد که تذکر بنده ناظر به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر این است که در لوایح و بخشنامه ها و تصمیمات به موضوع پیوست عدالت توجه شود.

وی تصریح کرد: براساس دغدغه مقام معظم رهبری باید لوایح همراه با پیوست عدالت برای طبقات مظلوم جامعه باشد. به طوری که یکی از اتفاقاتی که در سالهای گذشته منجر به عقب‌افتادگی تاریخی و فاصله معنادار مناطق شمالی و جنوبی شده است همین موضوع است و به همین دلیل باید به پیوست عدالت در لوایح بخشنامه‌ها و تصمیمات توجه شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: امیدوارم در بودجه شهرداری تهران با دید پیوست عدالت حرکت کنیم تا شاهد کاهش فاصله شمال و جنوب تهران باشیم.

اقراریان ادامه داد: تذکر بنده به آقای زاکانی شهردار تهران است که البته می دانم این مسئله دغدغه خود شهردار هم هست و ان‌شاالله در لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران به پیوست عدالت توجه شود و این لایحه همراه با این پیوست به شورا ارائه شود.

وی اظهار امیدواری کرد لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران به گونه ای تهیه شود که شرایط را به نفع طبقات مظلوم جامعه تغییر بدهد.

انتهای پیام/