شهر خبر
گفت‌وگو|

معاون استاندار لرستان: در صورت شرایط جوی مناسب جاده‌ها بازگشایی می‌شوند

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه خوشبختانه بارندگی اخیر خسارتی به منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی وارد نکرده است، گفت: بارندگی‌ها ادامه دارد و امیدواریم خسارت‌بار نباشد. در صورت شرایط جوی مناسب، تمامی جاده‌ها بازگشایی می‌شوند.

احمدرضادالوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت استان لرستان پس از بارندگی‌های شب گذشته گفت: از عصر روز جمعه بارندگی‌ها آغاز شد و باعث بروز سیلاب آزادراه «خرم زال» و نیز محور قدیم پلدختر- اندیمشک شد.

وی با اشاره به اینکه قسمتی از آزادراه «خرم زال» دچار آسیب شده بود، افزود: از طریق پلیس راه مسیر را مسدود و اجازه تردد به ماشین‌ها داده نشد و با این تصمیم خوب از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شد. 

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: به محض افزایش حجم بارندگی‌ها، سریعا با تمامی اکیپ‌های راهداری، پلیس راه و هلال احمر به سمت جاده‌های آسیب دیده حرکت کردیم و همزمان در برخی نقاط محور پلدختر نیز ریزش داشتیم که اکیپ‌هایی را در این مسیر مستقر کردیم و جاده را به‌صورت لحظه‌ای باز می‌کردند و ارتباط برقرار می‌شد.

دالوند با اشاره به اینکه با کاهش بارش‌ها دیگر در جاده‌ها مشکلی نداشتیم،گفت: در آزادراه خرم زال به  اندیمشک کیلومتر ۹۰ ورودی تونل با سیلاب تخریب شده بود که باعث مسدودیت مسیر شده بود که تا ساعت ۴ بامداد امروز بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارندگی اخیر خسارتی به منازل مسکونی و کشاورزی وارد نکرده است، اضافه کرد: بارندگی‌ها ادامه دارد و امیدواریم خسارت‌بار نباشد. در صورت مساعدت شرایط جوی، تمامی جاده‌ها بازگشایی می‌شوند.

 

  • معاون استاندار فارس: هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و اراضی کشاورزی در سیل اخیر آسیب دیدند
  •  

    انتهای پیام/