شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#منچستریونایتد#بابت

رانگنیک: از دست دادن پیروزی در این شرایط، احساس یک شکست را به دنبال دارد/ روی رونالدو ریسک نکردیم


رانگنیک: از دست دادن پیروزی در این شرایط، احساس یک شکست را به دنبال دارد/ روی رونالدو ریسک نکردیم

سرمربی منچستریونایتد نتوانست حسرت خود را بابت از دست دادن دو امتیاز در خانه استون ویلا پنهان کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک پس از تساوی 2 - 2 منچستریونایتد مقابل استون ویلا اظهار داشت: زمانی که 2 بر صفر از حریف خود جلو هستید، باید بهتر از عملکرد 15 دقیقه پایانی ما دفاع کنید. یافتن نکات مثبت پس از این 95 دقیقه بسیار دشوار است. احساس می‌کردم بهترین بازی خود را از زمان حضورم در یونایتد پشت سر می‌گذاریم و در 30 دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بودیم. ما یک گام بالاتر بودیم، اما نتیجه مهم بود.

«باید سبک فشرده بازی خود را 95 دقیقه اجرا کنیم، نه 70 دقیقه.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تجربه کافی را در زمین برای کنترل مسابقه و انجام کارهای مناسب برای ادامه زمان بازی داشتیم. با این حال چنین کاری نکردیم و به جای سه امتیاز، یک امتیاز گرفتیم. از دست دادن دو امتیاز در زمانی که 2 بر صفر جلو هستید، احساس یک شکست را به دنبال دارد. با این حال باید آینده را ببینیم و بهترین نمایش را ارائه کنیم. 

وی در مورد غیبت آنتونی مارسیال و کریستیانو رونالدو گفت: مارسیال نمی‌خواست در ترکیب باشد و به همین خاطر همراه ما نیامد. رونالدو هم قبل از تمرین جمعه از ناحیه لگن مشکل داشت و تصمیم گرفتیم روی او ریسک نکنیم. امیدوارم رونالدو روز چهارشنبه بازی کند.

انتهای پیام/