شهر خبر

پپ گواردیولا: کاملا لایق پیروزی بودیم؛ پدر و مادر دی بروین باید به این پسر افتخار کنند

سرمربی سیتیزن‌ها می‌گوید تیمش با در نظر گرفتن قدرت حریف، خوب کار کرده است. 

پپ گواردیولا پس از برد ۱-۰ منچسترسیتی مقابل چلسی، به طور ویژه به تمجید از کوین دی بروین پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، گلزنی این هافبک بلژیکی موجب شد تا منچسترسیتی به روند بردهای پیاپی خود ادامه بدهد. سرمربی اسپانیایی تیم پس از بازی امروز گفت:

ما با توجه به نحوه بازی کردن‌مان کاملا لایق این برد بودیم. نباید از یاد ببریم که مقابل قهرمان اروپا قرار گرفته بودیم و این که چقدر آن‌ها خوب هستند. در این شرایط نمی‌توان انتظار خلق ۱۰-۱۲ موقعیت داشت. آن‌ها خوب دفاع کردند و منتظر لطمه زدن به ما در ضد حملات ماندند و این ما بودیم که روی یک ضد حمله برنده شدیم. تنها مشکل‌مان این بود که پس از ۱-۰ شدن حساب کار، حریف جلو آمد. آن‌ها کار را با حضور همزمان میسون مانت، کالوم هادسون اودوی، تیمو ورنر و روملو لوکاکو درون زمین تمام کردند ولی تیم ما درخشان ظاهر شد. 

کسب ۱۲ برد پیاپی حیرت انگیز است ولی این روند باید ادامه‌دار باشد. اگر لیورپول بازی‌های عقب مانده را برنده شود، اختلاف ۸ امتیاز خواهد بود؛ بنابراین من باید حرف‌های مردم را از سر بچه‌ها خارج کنم. ما خیلی خوشحالیم ولی هنوز باید خیلی تلاش کرد.  

  • در مورد کوین دی بروین

ما برنده شدیم و این برد را گروهی کسب کردیم. حالا من به دنبال این هستم که او را به جلو سوق بدهم. کوین یک بازیکن در کلاس جهانی است و در عین حال تواضع دارد. او سه بار قهرمان لیگ برتر شده و جوایز زیادی کسب کرده است ولی من چیز بیشتری می‌خواهم چون می‌دانم که این توانایی را دارد. کوین همه چیز تمام است. او در این فصل مقداری اعتماد به نفسش را از دست داد و دچار مشکل شد ولی خودش می‌داند چه کاری از عهده او بر می‌آید. پدر و مادرش باید خیلی به او افتخار کنند.