شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ختم#اجرای#طرح#هزاران#قرآن#صلوات#هدیه#البنین#(س)

از سوی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) انجام می شود؛

اجرای طرح هزاران ختم قرآن و صلوات هدیه به ام البنین (س)

اجرای طرح هزاران ختم قرآن و صلوات هدیه به ام البنین (س)

طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به‌مناسبت گرامیداشت سالروز وفات ام البنین (سلام الله علیها) از سوی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت گرامیداشت سالروز وفات ام البنین (سلام الله علیها) برگزار می‌کند.

سالگرد وفات ام البنین (س) روزی است که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است؛ این روز برای قدردانی از بانوانی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و با پیروی از حضرت ام البنین (س) در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از همسران و فرزندان برومند خود آن‌ها را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل آماده می‌کردند. همانگونه که حضرت ام البنین (س) چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد، اما سنگینی این مصیبت نتوانست ایشان را از پای درآورد، فراوان‌اند مادرانی که در کربلای جنوب و غرب ایران چندین فرزند خود را تقدیم کرده، اما همچون کوهی استوار همچنان آماده هرگونه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب‌اند.

قرآن‌دوستان جهت شرکت در این طرح معنوی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) مراجعه کنند.