شهر خبر

حسین کلانی: با افتخار می گویند راست گفتیم و تیم های ما حذف شدند؛ شما بیخود کردید!

حسین کلانی بار دیگر نسبت به انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس، موضع گرفت

حسین کلانی در حاشیه بدرقه بانوان ملی پوشان فوتبال کشورمان به جام ملت های آسیا، دقایقی در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حسین کلانی ابتدا در مورد بدرقه بانوان ملی پوش کشورمان به مسابقات جام ملت های آسیا گفت:

تمام صحبت ها را دوستان کردند. این رویداد تقریبا جدیدی برای ماست البته بچه ها در فوتسال در مسابقات آسیایی شرکت کردند و قهرمان هم شدند که باعث افتخار ماست. این تیم نماینده بانوان ما نه تنها در فوتبال بلکه در تمامی رویدادها در آسیاست. بانوانی که در تمامی رویدادهای ورزشی افتخارآفرینی می کنند اما متاسفانه به خاطر شرایطی که در کشورمان وجود دارد، هیچوقت بازگو نمی شود و درباره آن صحبت نمی شود. این رویداد در تمامی دنیا پخش می شود و عاملی خواهد شد که بعضی از افراد کوته فکری که در مملکت ما هستند و متوجه نیستند بانوان، خواهران و مادران مان چه حقی بر گردن ما و این مملکت دارند و در طول تاریخ جه کارهایی برای ایران کردند، قدر بانوان را بیشتر بدانند. در همین جنگ 8 ساله عراق و در بیماری کرونا خانم های پرستار ما چه فداکاری هایی کردند و ما نباید با کوته نظری خودمان آنها را نادیده بگیریم. این بانوان مکمل های زندگی و بزرگ تر از همه چیز هستند. این رویداد قدم و اتفاق مثبتی است و باعث می شود قدر خانم ها را بیشتر بدانند. این ها مادران فردای ما هستند و کسانی هستند که نسل ما را تربیت می کنند.

کلانی درباره احساساتی شدنش در مراسم بدرقه ملی پوشان وصحبت هابش درباره مریم میرزاخانی افزود:

خانم میرزاخانی همینطوری به ذهنم آمد. من در جایی که در آمریکا زندکی می کنم، در بیشتر ارگان های تحقیقاتی، در اکثر دانشگاه های معتبر آمریکا و ... خانم های ایرانی حضور دارند اما هیچوقت بازگو نمی شود. امثال خانم میرزاخانی در ممکلت خودمان هم زیاد است. نقشی که خانم های ما در تاثیرگذاری و کارهای اجتماعی مان از شهرداری و بانک گرفته تا تمامی ادارات دارند، بسیار چشمگیر است. کسانی که واقعا شعور ندارند می آیند برای خانم ها تعیین تکلیف می کنند؛ خانم ها هرکاری دل شان بخواهد باید انجام دهند برای این که بانوان سرور خانواده هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور تماشاگران خانم در بازی ایران - عراق گفت:

بانوان در این بازی باید وارد ورزشگاه شوند چون اگر نشوند، فیفا به راحتی فوتبال ما را تعلیق می کند. برخی از افراد حرف از راستگویی می زنند و می گویند خوشحالم و افتخار می کنم که گزارش دادم و تیم های فوتبال ما به علت اشکالات شرکت حذف شدند! ما الان با دنیا در جنگ هستیم بعد آمده اید دو تیمی که میلیون ها نفر با آن زندگی می کنند را به خاطر راستگویی حذف می کنید؟ شما بیجا می کنید می خواهید راست بگویید! شما در این مملکت در حدی نیستید که بخواهی راستگویی یا دروغگویی را ترویج بدهید و بگویید من راستگو هستم چون ما می دانیم بعضی ها چه کاره هستند اما آدم نمی خواهد بیان کند.

کلانی در پایان صحبت هایش دوباره در خصوص رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و گفت:

من خیلی ساده گفتم رضا درویش مورد تایید بنده نیست چون کارنامه ایشان درخشان نبوده و مدیرعامل بزرگترین تیم ایران و آسیا، باید بک گراند و رزومه خوبی داشته باشد. از وزیر خواستم تا بیاید و رزومه ایشان را برملا کند تا مردم بدانند، شاید من اشتباه می کنم. اما ایشان از نظر من مورد تایید نیست و ترس و ابا و رودروایسی با کسی ندارم. مسائل مملکت و مسائل باشگاهم در اولویت زندگی ام قرار دارد و از هیچکسی واهمه ای ندارم.