شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر

گام اول اینتر برای جذب پائولو دیبالا

اینتر تمایل زیادی دارد تا بتواند ستاره یوونتوس را به صورت رایگان به ترکیبش اضافه کند

این احتمال وجود دارد که یوونتوس به صورت رایگان پائولو دیبالا، کاپیتان دوم و ستاره خط حمله‌اش را از دست دهد.

طرفداری | با وجود توافقات اولیه برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس، چند روزی است که اختلالاتی در مسیر تمدید قرارداد به وجود آمده است. یووه برای تمدید قرارداد تا پایان فوریه از این مهاجم آرژانتینی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، مهلت خواسته است. با این حال ممکن است یوونتوس به دردسر بیفتد. مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی یوونتوس پیش‌تر گفته بود بازیکنانی که می‌خواهند قراردادشان با این باشگاه تمدید شود، باید ابتدا شایستگی‌هایشان را نشان دهند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر شرایط جذب رایگان پائولو دیبالای 28 ساله در تابستان آینده را بررسی می‌کند. در همین راستا جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر با خورخه آنتون، مدیر برنامه مهاجم آرژانتینی بیانکونری تماس تلفنی برقرار کرده تا شرایط انتقال را جویا شود. انتظار می‌رود آنتون به زودی به ایتالیا سفر کند و احتمال می‌رود او با اینتر هم ملاقاتی داشته باشد. 

خروج آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر در پایان فصل باعث می‌شود آن‌ها بتوانند 16 میلیون یورو در دستمزدها صرفه‌جویی کنند و به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود نراتزوری بتواند توانایی مالی جذب رایگان دیبالا را داشته باشد. اینتر در نظر دارد دستمزد 7.5 میلیون یورویی که به کریستین اریکسن پرداخت می‌کرد را همراه با پاداش‌های قابل توجه به دیبالا پیشنهاد کند. دیبالا هم‌اکنون سالانه 7.3 میلیون یورو از یوونتوس دستمزد می‌گیرد و پیشنهاد قبلی بیانکونری برای تمدید قرارداد این ستاره 28 ساله، دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش بود.

اینتر گام‌های اولیه برای جذب رایگان دیبالا را برداشته است، موضوعی که می‌تواند یوونتوسی‌ها را نگران کند. پائولو دیبالا که از سال 2015 در یوونتوس حضور دارد، طی 274 بازی برای بیانکونری توانسته 109 گل و 46 پاس گل ثبت کند.