شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#بازیکنان#والیبال#لیگ برتر

زارع: تکرار قهرمانی سخت است/خوشحالم که الگویی برای سایر بازیکنان هستم


زارع: تکرار قهرمانی سخت است/خوشحالم که الگویی برای سایر بازیکنان هستم

بازیکن تیم والیبال بانوان سایپا می‌گوید: تکرار قهرمانی در لیگ برتر سخت است اما هدف ما حضور در مرحله پلی‌آف و رسیدن به این مهم است.

پوران زارع بعد از پیروزی برابر تیم والیبال بانوان مس رفسنجان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تمرینات سختی را پشت سرگذراندیم و این بازی طبیعی بود.

وی افزود: تیم مس رفسنجان نسبت به دور قبل خیلی بهتر بازی کرد. آنها در شرایطی که ما تمرینات سختی داشتیم، خوب بازی کردند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و به هدفمان برسیم.

بازیکن موثر تیم والیبال بانوان سایپا درخصوص ست سوم بازی که به نفع مس رفسنجان به پایان رسید، خاطرنشان کرد: ست سوم به نظرم خیلی پایاپای بود و چند امتیاز هم عقب بودیم، اما جبران کردیم و یک جاهایی باعث شد استرس و هیجان بازی غلبه کند و اشتباه کنیم و در نهایت ست را واگذار کردیم، اما خدا را شکر در ست چهارم پیروز شدیم و بازی را با نتیجه 3 بر یک به نفع خودمان به پایان رساندیم.

وی درباره قهرمانی سایپا در لیگ برتر امسال اظهار داشت: گرفتن قهرمانی مجدد کار خیلی سختی است، اما هدف همه ما قهرمانی است و امیدوارم به مرحله پلی آف و قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان دست پیدا کنیم.

زارع درخصوص الگو شدنش برای سایر بازیکنان گفت: آنها به من لطف دارند و خیلی خوشحالم که الگویی برای سایر بازیکنان هستم و مطمئن باشید جایی که بدانم نمی‌توانم بازی کنم از والیبال خداحافظی می‌کنم و امیدوارم بازیکن موثر و خوبی برای تیمم باشم.

 

انتهای پیام/