به گزارش برنا؛ کوین یامگا هنگامی که در پست مهاجم یا وینگر مورد استفاده قرار گرفته توانسسته بدرخشد اما به دلیل غیبت وریا غفوری مجبور شده در بسیاری از بازی‌ها در پست وینگ بک راست بازی کند. نکته جالب اما اینجاست زمانی که همزمانهم وریا در زمین بوده و هم یامگا، بازیکن خارجی استقلال عملکردی بسیار خوب داشته.

یامگا تا به حال ۱۳ و وریا ۷ بازی برای استقلال انجام داده‌اند. در ۷ بازی هم این دو مشترک بازی کرده‌اند که در ۴ بازی از این ۷ بازی یامگا توانسته ۶ گل بزند. از این ۶ گل ۵ گل دقیقا در زمان حضور وریا در زمین بوده. یک گل دیگر هم در بازی مقابل مس رفسنجان در دقیقه ۹ و زمانی که هنوز وریا به زمین نیامده بود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از آن ۵ گل یامگا که در زمان حضور غفوری در زمین به وارد دروازه حریفان شده، ۳ گل در جریان بازی به ثمر رسیده. ۲ گل برابر ذوب آهن و یک گل برابر مس رفسنجان، پس از حضور وریا در زمین. یک گل مقابل فجر و گل دومش یامگا مقابل مس هم ۲ گلی دیگری از یامگا هستند که در زمان حضور غفوری در زمین و از روی نقطه پنالتی زده شده.

در حقیقت یامگا در غیبت وریا ۲  بار دروازه حریفان را باز کرده و آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. هرگاه هم وریا بازی کرده، یامگا توانست بسیار بهتر عمل کند و در جریان بازی گل بزند.

انتهای پیام//