امین منوچهری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره بازی آبی‌پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر آبی‌ها در دقایق اولیه به گل نمی‌رسیدند دچار مشکل می‌ شدند زیرا مقابل دفاعی فشرده قرار می گرفتند اما گل‌شان به موقع بود و نفت پس از گل جلو کشید و استقلال هم به حملات و گل زدن ادامه داد. موافقم که یکی از بهترین نمایش‌های استقلال بود. هم به حریف کم موقعیت داد و هم خودش موفق بود. بازی در مسجدسلیمان سخت است حتی با وجود شرایطی که تیمش دارد. این برد مهم را تبریک می‌گویم و امیدوار در انتهای فصل هم استقلال جام را کسب کند.

مهاجم استقلال در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر عملکرد آبی‌ها را اینگونه تحلیل کرد: استقلال در شروع نسبت به سال‌های گذشته متفاوت ظاهر شده. در ابتدای فصل نیاز به ثبات داشت. مجیدی اولویت را ترمیم مشکلات دفاعی و ساختار آن دانست و مرحله به مرحله تیمش را به پیشرفت رساند. ابتدا بردهای اقتصادی و سپس پرگل. هرچه از فصل گذشت استقلال بهتر شد و ماحصلش شد صدر جدول. استقلال با لغزش ممکن است صدر را از دست بدهد و امیدوارم مدیریت به فکر حفظ شرایط باشد.

منوچهری درباره ارزیابی عملکرد مجیدی عنوان کرد: آقافرهاد همان علاقه و انگیزه دوران بازی را در دوران مربیگری هم دارد. با همان شوق مربیگری‌اش جلو می‌رود و پله پله شاهد موفقیتش هستیم. او هر بار به استقلال آمده نتایج خوبی گرفته است. حالا تیم را خودش بسته و مسئولیت‌ها با خود او است. امیدوارم در ادامه هم روندش خوب باشد. خیلی دوست دارم اسطوره‌های هر باشگاه با تیمش نتیجه بگیرد. چه استقلال و چه پرسپولیس یا سپاهان و نتیجه ‌گیری این تیم‌ها باعث لذت هواداران‌شان می‌شود.

وی درباره اینکه استقلال در نیم فصل به تقویت نیاز دارد یا خیر نیز گفت: به نظرم بازیکنان خوب کار کرده‌اند. شاید نیاز به جذب پلی‌میکر باشد. استقلالی‌ها البته جوانان خوبی هم دارند. مثلا رضا آذری سرمایه باشگاه است و در دربی هم فوق‌العاده کار کرد. منظورم این است که بین جوانان این تیم می‌شود بازیکنی پیدا کرد زیرا مثلا بازیکنی در حد جباری در فوتبال ایران وجود ندارد که خریده شود و اگر وجود داشت تیم استقلال می‌توانست به قهرمانی آسیا فکر کند.

انتهای پیام//