شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##پشت#پرده#لغو#قرارداد#صدری#ایرانسل

پشت پرده لغو قرارداد صدری با ایرانسل

در اقدامی عجیب قرارداد باشگاه پرسپولیس با ایرانسل کنسل شد

در حالیکه قرار بود مراسم معارفه ایرانسل به عنوان اسپانسر برگزار شود این موضوع به دلایلی کنسل شد.

به گزارش طرفداری، مجید صدری در گفتگوهایی که با خبرنگاران نزدیک به خود داشته مدعی شده روز دوشنبه هفته جاری در آستانه ثبت یکی از بهترین قرارداهای اسپانسری با ایرانسل بوده که به یک باره لغو شده است. جالب این که در هماهنگی هایی که بین مدیریت باشگاه، کارگزار و ایرانسل صورت گرفت، روز دوشنبه هفته جاری جلسه ای از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ ظهر بین صدری و عباسی مدیرعامل ایرانسل برگزار و دو طرف به توافق رسیدند که ایرانسل با رقمی بسیار مناسب به عنوان اسپانسر اصلی بخش عمده ای از تبلیغات محیطی باشگاه را برعهده داشته باشد و همچنین اسپانسر باشگاه شود.

اما در کمال تعجب و در حالیکه قرار بود ساعت 16 همان روز باشگاه پرسپولیس از ایرانسل رونمایی کند، این مسئله به یک باره به تعویق می افتد.آن هم در شرایطی که برخی مدیران باشگاه از جمله عطایی، نماینده کارگزار باشگاه و همچنین مدیران و معاونین ایرانسل در محل مراسم حضور یافته تا مراسم معارفه را برگزار کنند اما در کمال تعجب این مراسم به تعویق افتاده و به فردای آن روز یعنی سه شنبه موکول شد.

در هماهنگی های تازه تصمیم بر آن شد که ۸ صبح روز سه شنبه هفته جاری مراسم معارفه در سالن آمفی تئاتر ساختمان ایرانسل برگزار شود. اما همان شب به صدری اعلام می شود که قرارداد با ایرانسل به هم خورده و صدری هم تصمیم به استعفا می گیرد.

همین اتفاق کافی بود تا صدری به عطایی اعلام کند قرار ساعت 8 صبح برای امضای قرارداد با ایرانسل به هم خورده و او هم تصمیم به استعفا گرفته است.

البته این ادعایی است که از سوی صدری و اطرافیان او صورت گرفته است. حال باید دید  رضا درویش موفق به ثبت قراردادی موفق با یک اسپانسر بزرگ خواهد شد یا نه.