شهرخبر
سنگینی مجدد سایه کرونا روی بازارهای جهانی

هجوم دو میلیاردر شاخص به بازار کریپتو

کدخبر: 468960
اقتصادنیوز: بیل میلر، سرمایه گذار میلیاردر، 50 درصد از ارزش خالص خود را در بیت کوین قرار می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، امروز پس از برخی افزایش قیمت‌های یک شبه، طلا با 0.22  درصد و نقره با 0.30درصد  همچنان در حال صعود هستند.

اقتصاد بریتانیا در ماه نوامبر بسیار قوی‌تر از پیش‌بینی‌ها رشد داشت. طبق اعلام مراکز رسمی این رقم  0.9 درصد بود. 

با این حال، فضای کلی در اروپا منفی است زیرا آلمان، یکی از مهم‌ترین پیشران‌های اقتصادی منطقه، روز پنجشنبه رکورد دیگری را با بیش از 81هزار مبتلا به کووید-19 در یک روز ثبت کرد، همچنین مجارستان اعلام کرد که قصد دارد با افزایش موارد ابتلا، چهارمین دوز واکسن کرونا را در دسترس قرار دهد، و مجلس فرانسه در حال تصویب آخرین اقدامات دولت برای مقابله با ویروس، از جمله مجوز بحث برانگیز واکسن است.

بیت کوین

حضور میلیاردرها در بازار کریپتو

بیل میلر یکی از سرمایه‌گذاران شاخص بازارهای جهانی روی بیت کوین شرط بندی می کند و 50 درصد از دارایی خالص شخصی خود را به بیت کوین و سهام مرتبط با آن  اختصاص می دهد. میلر در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد سرمایه گذاری در Miller Value Partners، شرکتی که در سال 1999 تأسیس کرد، فعالیت می‌کند.

همچنین مارک کوبان، میلیاردر معروف و مالک باشگاه دالاس ماوریکس نیز اعلام کرده است که ۸۰ درصد از سرمایه‌گذاری‌های جدیدی که انجام می‌دهد بر روی ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مرتبط با آن است و کمتر بر روی کسب‌وکارهای سنتی متمرکز خواهد بود

درحال حاضر بیت کوین مانند روز گذشته در کانال ۴۲هزار دلار قرار دارد.

بیت کوین