به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  در برنامه پیش رو پرنیان صدا، هنرمند پیشکسوت، صداپیشه و مجری محبوب رادیو "مریم نشیبا" از خاطرات شنیدنی بیش از ۴ دهه همراهی و حضور در رسانه ملی، برنامه ماندگار "شب بخیر کوچولو" و از ۲۵ سال اجرای "برنامه گلبانگ" سخن خواهد گفت.

همچنین در این برنامه ، نمایش طنز "تراژدی در ۴ پرده" با هنرمندی علیرضا جاویدنیا و عباس محبی با محوریت "دردسر‌های تصویب سناریو" پخش می شود.

مصاحبه خاطره‌انگیز استاد محمد نوری در سال ۱۳۵۲ در برنامه "شما و رادیو" با اجرای منوچهر نوذری و ثریا قاسمی که ایشان برای اولین بار برای معرفی و پخش ترانه معروف (عروسی) به رادیو آمده بودند، از دیگر بخش‌های دیدنی این هفته پرنیان صدا است.

در مجله گرافیکی "پرنیان صدا" شاهد مرور کوتاه بر پیشینه و سرگذشت (ضربی خوانی) در رادیو با صدا و اجرای زنده یاد مرتضی احمدی و به دنبال آن پخش ترانه‌ای در "گله از چرخ ستمگر" توسط ایشان خواهیم بود.

سه لطیفه نمایشی با حضور فرهنگ مهرپرور، منوچهر آذری، حمید قنبری، علی تابش، علیرضا جاویدنیا و منوچهر نوذری برای این هفته در نظر گرفته شده است که با اجرای دو بیتی "لبخند" توسط جواد آتش‌افروز به تصویر در می‌آید.

میان پرده‌ های گوناگون و موزیکال از جمله قطعه شاد "جمعه‌ها مهمونیه" با خوانندگی  داوود حیدری در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.

مسابقه جدید «صدای ماندگار» نیز در این قسمت طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز معرفی خواهند شد،

برنامه " پرنیان صدا" به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

انتهای پیام//