شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نیم فصل#ترین#های#لیگ#بیست#یکم#بهترین#آمار#برای

ترین های نیم فصل لیگ بیست و یکم | بهترین آمار برای استقلال

آبی پوشان در پایان نیم فصل اول لیگ بیست و یکم بهترین آمار و ارقام را به نام خود ثبت کردند.

نیم فصل اول لیگ بیست و یکم در حالی به پایان رسید که استقلال توانست قهرمان نیم فصل شود.

به گزارش طرفداری، آبی پوشان با سه گل توانستند نفت مسجدسلیمان را مغلوب کنند. این دهمین پیروزی استقلال در نیم فصل بود تا آبی ها با کسب بیشترین برد قهرمان نیم فصل شوند. پس از استقلال، سپاهان و پرسپولیس با 9 در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در نقطه مقابل، پدیده تنها تیمی است که در نیم فصل بردی کسب نکرد.

علاوه بر این، استقلالی ها همچنان بدون شکست به راه خود ادامه می دهند. این تیم علاوه بر کسب ده پیروزی، 5 مساوی نیز به دست آورد تا تنها تیم بدون شکست لیگ باشد. پرسپولیس و آلومینیوم اراک با یک باخت، در رتبه بعدی قرار گرفته اند.

شاگردان مجیدی همچنین بهترین خط حمله لیگ را در نیم فصل به خود اختصاص دادند. به ثمر رساندن 24 گل در 15 مسابقه باعث شد تا آبی پوشان صاحب بهترین خط حمله نیم فصل شوند. مس رفسنجان با 20 و پرسپولیس با 20 گل زده در رده های بعدی بهترین خط حمله لیگ قرار گرفتند. پدیده نیز با زدن 4 گل ضعیف ترین خط حمله نیم فصل را به خود اختصاص داد.

استقلال علاوه بر بهترین خط حمله، صاحب بهترین خط دفاعی نیم فصل نیز شد. آبی ها تنها 5 گل در نیم فصل دریافت کردند. تیم های سپاهان و آلومینیوم به ترتیب با 6 و 7 گل خورده در رده بهترین خط دفاعی لیگ قرار گرفتند. پدیده با دریافت 19 گل صاحب بدترین خط دفاعی لیگ در نیم فصل شد.