به گزارش برنا، هفته پانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 23 دی‌ماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران، ورامین، کاشان و یزد پیگیری شد. ضمن این‌که فردا 24 دی‌ماه نیز یک دیدار به میزبانی اصفهان، برگزار خواهد شد.

نارنجی‌پوشان سایپا این هفته در حالی در خانه والیبال تهران مس رفسنجان را با نتیجه سه بر یک شکست دادند که این پیروزی به موقع خوردوسازان را دوباره به صدرجدول رساند؛ جایی که برای یازده هفته متوالی در قبضه ذوب‌آهن اصفهان بود اما یک غفلت ساده باعث شد تا شاگردان فریبا صادقی در کاشان به باریج اسانس ببازند. به این ترتیب نارنجی‌پوشان سایپا با کمک غیرمستقیم باریج‌اسانس به صدرجدول رسیدند.

دیدار دو تیم در مدت زمان 118 دقیقه انجام شد و طی آن تیم مس رفسنجان در ست چهارم اخطار گرفت. ضمن این‌که نگار کیانی بازیکن شماره 12 سایپا هم در ست چهارم کارت زرد گرفت. مهری احمدعلی‌نژاد، منصوره خزچین، زینب حقی و نوشین حق‌شناس به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

* هفتمین سهمیه پلی آف به مهرسان رسید

جوانان زرتشتی یزد در روز میزبانی از مهرسان، متحل شکست سه بر یک مقابل میهمان شدند. این پیروزی درحالی در کارنامه شاگردان اعظم عیدی در تیم مهرسان ثبت شد که این تیم به دنبال ارتقای جایگاه هفتمی در هفته پانزدهم بود. در این دیدار که به مدت 135 دقیقه به طول انجامید، مهرسان در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب موفق به کسب امتیازات 28 بر 26، 25 بر 22 و 25 بر 23 شد و جوانان زرتشتی یزد هم تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز 25 بر 22 شدند.

مهرسان با کسب ششمین برد خود در لیگ برتر زنان به عنوان هفتمین تیم این رقابت‌ها سهمیه پلی‌آف گرفت. امروز تیم ستارگان فارس موفق به کسب سهمیه پلی‌آف شد تا دو تیم باقی مانده (ریف اصفهان و جوانان زرتشتی) برای یک سهمیه دیگر تلاش کنند. تیم بانوان ورامین امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف ندارد.

در جریان این دیدار، تیم جوانان زرتشتی یزد در ست دوم اخطار تاخیر گرفت. ضمن این که زهرا فیض‌اله‌پور بازیکن شماره 7 مهرسان و فاطمه حسینی بازیکن شماره 17 جوانان زرتشتی یزد در ست سوم کارت زرد گرفتند. فاطمه منظوری بازیکن شماره 2 مهرسان هم در ست چهارم کارت قرمز دریافت کرد. هاجر نجاتی‌زاده و شهناز برادران‌مهاجر به عنوان نظر فنی و داوری و نرگش افشین و لیلا ویسی هم به عنوان داور اول و دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام//