شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان#اصفهان#استادیوم

ابراهیم‌زاده:

چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می‌کرد

چمن فولادشهر بدن بازیکنان را زخم می‌کرد

اصفهان - بازیکن تیم ذوب‎آهن گفت: وضعیت چمن زمین افتضاح است، وقتی به توپ ضربه می‌زدیم توپ یا بلند نمی‌شد یا از استادیوم بیرون می‌رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ابراهیم زاده پس از تساوی تیم ذوب‌آهن مقابل گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌هایی نیز داشتند، اما توپ‌ها تبدیل به گل نشد. گل نخوردن در یک بازی امتیاز مثبت است و امیدواریم در بازی‌های آینده از موقعیت‌ها استفاده کنیم و به گل هم برسیم.

وی درباره روند ناپایدار ذوب آهن در لیگ برتر، گفت: روند ذوب آهن سینوسی نیست و با توجه به لیگ همه تیم‌ها این شرایط را دارند زیرا آنالیز خوبی صورت می‌گیرد. بازیکنان نسبت به یکدیگر شناخت دارند و تیم‌ها ریسک نمی‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن عملکرد تیمی خوبی داشته باشیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

ابراهیم زاده با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر، خاطرنشان کرد: وضعیت چمن زمین افتضاح است، وقتی به توپ ضربه می‌زدیم توپ یا بلند نمی‌شد یا از استادیوم بیرون می‌رفت. مشخص نیست چه چیزی روی زمین ریختند که هرجایی زمین می‌خوریم بدنمان زخم می‌شود و درد داریم. پارسال فولادشهر زمین استانداردی داشت که امیدوارم امسال هم یک فکری برای آن بشود.