شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#تبریز#نساجی

تراکتور 1-1 نساجی / در تبریز خبری از برد نیست!

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، ساکت الهامی در تبریز میزبان تیم سابق خود است.

تراکتور و نساجی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر بیست و یکم؛ جام خلیج فارس

تراکتور 1-1 نساجی

زمان: پنجشنبه 23 دی 1400 ساعت 15:00 مکان: ورزشگاه بنیان دیزل (تبریز)

داوران: محمدرضا اکبریان، محسن سلطانی، علی رعیت، شبیر بهروزی / ناظر: محسن قهرمانی

کارت زرد: علی نجفی (دقیقه 23 - تراکتور) / هادی محمدی (دقیقه 47 - تراکتور) / اکبر صادقی (دقیقه 58 - نساجی) / سعید ایران خواه (دقیقه 70 - تراکتور) / آرش قادری (دقیقه 94 - تراکتور)

کارت قرمز: -

گل ها: امیر مهدی جانملکی (دقیقه 54 - نساجی) / هادی محمدی (دقیقه 79 - تراکتور)

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، رزاق‌پور، هادی محمدی، آرش قادری، علی نجفی (تعویض دقیقه 82 با اکبر ایمانی)، پیمان بابایی، علی دشتی (تعویض دقیقه 26 با محمد قنبری)، محمد مسلمی‌پور (تعویض دقیقه 40 با سعید ایران خواه)، شاهین ثاقبی، رضا دهقانی، محمد عباس‌زاده

سرمربی تراکتور: سولدو

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری (تعویض دقیقه 72 با امیرحسین باقرپور)، ایوب کلانتری (تعویض دقیقه 72 با احسان قهاری)، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی (تعویض دقیقه 90 با شاهین طاهرخانی)، اکبر صادقی

سرمربی نساجی: ساکت الهامی

گزارش بازی

دقیقه 94 / در پایان وقت های تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان نیمه را اعلام کرد.

دقیقه 90 / بازی در این لحظات با سرعت بالایی دنبال می شود و دو تیم به محض گرفتن توپ به سمت دروازه ها حرکت می کنند.

دقیقه 83 / ضربه نجفی از پشت محوطه از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 82 / ضدحمله پرسرعت نساجی نزدیک بود با گل به خودی آرش قادری همراه شود اما توپ روی سقف دروازه فرود آمد و به کرنر رفت.

دقیقه 82 / تعویض سوم تراکتور هم اجباری بود و اکبر ایمانی جای علی نجفی مصدوم را در زمین گرفت.

دقیقه 79 / تراکتوری ها از تعلل بازیکنان نساجی نهایت استفاده را برده و کرنر را کوتاه کار کردند تا قنبری وارد محوطه شود و توپ را به شش قدم نساجی بفرستد. هادی محمدی با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 79 / ضربه سر عباس زاده با برخورد به بازیکن حریف و اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73 / نساجی روی یک ضدحمله موقعیت خوبی به دست آورد. باقرپور در نزدیکی خط شش قدم سعی کرد با پاس بغل بازیکن هم تیمی را در موقعیت بهتر صاحب توپ کند که اخباری تن به کرنر داد.

دقیقه 70 / تراکتور پس از دریافت گل فشار آوردن روی دروازه نساجی را آغاز کرده اما حملات این تیم تا این لحظه منجر به ایجاد موقعیت جدی نشده است.

دقیقه 54 / روی ارسال ایستگاهی مسعود شجاعی، سعید غلامعلی بیگی روی توپ اثر گذاشت تا توپ نزدیک شش قدم به رضا جعفری برسد، جعفری هم از خروج اخباری استفاده کرد و با سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا جانملکی با ضربه سر دروازه خالی تراکتور را باز کند.

دقیقه 52 / هادی محمدی درست دقایقی بعد از کارت زرد اولش روی مسعود شجاعی خطا کرد که در این لحظه کادر فنی نساجی معترض بودند چرا او کارت زرد دوم را نگرفته اما داور به تذکر جدی به محمدی بسنده کرد.

دقیقه 46 / محمد عباس زاده با یک پاس بغل در محوطه جریمه توپ را در موقعیتی بسیار خوب به پیمان بابایی رساند. ضربه پیمان بابایی از کنار دروازه به بیرون رفت.


ساعت 15:50 / در پایان دو دقیقه وقت تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان نیمه اول را اعلام کرد.

دقیقه 47 / روی پرتاب اوت جانملکی توپ در محوطه تراکتور به منصوری رسید اما او هم ضربه اش را به آسمان زد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دقیقه 45 / داور حسین خطیبی، مربی تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد. تراکتوری ها اعتقاد داشتند ضدحمله نساجی روی خطا به دست آمده است.

دقیقه 45 / ارسال عالی مسعود شجاعی در محوطه جریمه به حسن نجفی رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43 / دو کرنر پیاپی را تراکتوری ها از دست دادند.

دقیقه 42 / علیرضا حقیقی این بار شوت محمد عباس زاده را به کرنر فرستاد.

دقیقه 40 / مسلمی پور هم نتوانست بازی را ادامه دهد تا پیش از پایان نیمه اول تراکتور دو تعویض اجباری داشته باشد.

دقیقه 40 / رضا دهقانی بازهم در محوطه تراکتور صاحب توپ شد. این بار یک ارسال ایستگاهی در موقعیت خوب به او رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بیشتر از دفعه قبل به بیرون رفت و دهقانی ضربه اش را به آسمان زد.

دقیقه 37 / بازی باز هم به دلیل مصدومیت یک بازیکن متوقف شد. مسلمی پور که می خواست ضربه سر بزند در برخورد با شجاعی روی زمین افتاد و احساس ناراحتی کرد. کماکان دو تیم موفق به ایجاد موقعیت جدی نشده اند.

دقیقه 23 / علی دشتی به نظر روی استارتی که زد دچار کشیدگی عضله شد و نتوانست بازی را ادمه دهد.

دقیقه 18 / هجوم همه جانبه و کرنر ارسالی نساجی برگشت داده شد تا تراکتور روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شود. توپ در محوطه نساجی به دهقانی رسید اما ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11 / شوت پیمان بابایی از پشت محوطه را حقیقی از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه 10 / روی برخورد پیمان بابایی و امیرمهدی جانملکی روی هوا و در میانه میدان بازی برای لحظاتی متوقف شد تا به وضعیت دو بازیکن رسیدگی شود.

دقیقه 5 / ارسال عالی به محوطه نساجی روی تیر دوم به پیمان بابایی رسید. بابایی قدر این توپ را ندانست و ضربه اش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

ساعت 15:03 / بازی با سوت داور آغاز شد.

فرم بازی