به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم علی ملک در جمع فرماندهان سپاه شهرستان رامشیر با بیان اینکه ارتش و سپاه علاوه بر همفکری و هم‌افزایی در راستای ارتقای قدرت تسلیحاتی و نظامی ایران سرافراز، در همیاری و مردم یاری همیشه پیشگام و پیش قدم هستند، گفت: همکاری ارتش و سپاه بسیار مطلوب است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با تاکید بر اینکه انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است، اظهار کرد: وحدت و همدلی در نیروهای مسلح موجبات آرامش و امنیت خاطر هموطنان عزیزمان خواهد شد.

ملک با اشاره به اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس در کنار ارتش قهرمان و مردمی بسیار ارزنده و قابل تحسین است، افزود: افزایش روحیه بسیجی و سلحشوری در بین کارکنان نیروهای مسلح، آحاد مردم و همچنین بسط و گسترش فرهنگ بسیجی تنها راه برون رفت و رفع مشکلات است.

سرهنگ کیوان منصوری فرمانده سپاه شهرستان رامشیر هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت روز افزون و چشمگیر ارتش و سپاه در تمامی عرصه‌ها، گفت: صلابت و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از تدابیر و فرمایشات سراسر پرمعنا و داهیانه رهبر گرانقدر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا است.

وی ادامه داد: چرا که اگر ایشان خط و مشی‌های دلسوزانه و هوشمندانه خود را که با افق وسیع و راهبردی همراه است مطرح نمی‌کردند قطعا این اقتدار و بالندگی وجود نداشت.

انتهای پیام/