شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگار

عکس پراید سقوط کرده از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری

انحراف خودروی سواری و سقوط از روی پل شهید خبرنگار در شهر ری منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شد.

در ساعت 19:26 دقیقه شب گذشته شاهدان این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را به شهر ری، جنوب به شمال خیابان رجایی، زیر پل خبرنگار اعزام کرد.

حمید نصرتی فرمانده آتش نشانان اعزامی درگزارش اولیه خود اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت از روی پل به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل حاشیه پل از ارتفاع 6 متری بر روی زمین سقوط کرد.

وی ادامه داد: از آنجائی که خودرو بر روی فضای سبز حاشیه خیابان رجایی اتفاق افتاده بود به این خاطرآسیبی به شهروندان و همچنین خودروهای عبوری وارد نشد.

نصرتی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشاهده این صحنه در ابتدا با سامانه 125 تماس گرفتند و در ادامه نیز راننده خودرو را که تنها سرنشین آن بود، از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه، محدوده این سانحه را به طور کامل ایمن سازی کرده و همچنین خودرو که دچار نشت سوخت شده بود را به طور کامل ایمن سازی کردند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان اظهار کرد: مصدوم این حادثه مرد 35 ساله ای بود که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی کامل، این وسیله نقلیه را جهت بررسی علت بروز این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور منطقه دادند.