عمادالدین همتی، رئیس هیات شنای استان گیلان، درباره انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: انتخابات بسیار خوبی بود و با نظم تمام مراحل آن برگزار شد. نامزدهای خوبی حضور داشتند که در نهایت مشخص شد آقای رضوانی برای 4 سال روی صندلی فدراسیون خواهند نشست و برای آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی درباره عملکرد رضوانی در دوره‌های قبل عنوان کرد: خودم از خانواده شنا و واترپلو هستم وهم‌بازی رضوانی در تیم ملی بوده‌ام. ایشان در دوران قهرمانی‌شان عملکرد درخشانی داشته‌اند و دوره مدیریت هم باید بگویم آرای کسب شده نشان می‌دهد عملکردش چگونه بوده است. 55 رای از 58 رای یعنی موفق بوده و هنوز مورد حمایت است. کم بودن تعداد نامزدها؟ در پروسه ثبت نام کسی دخیل نیست. از ابتدا هم نامزدهای کمی ثبت نام کردند. آقای رضاخانی در لحظات پایانی انصراف دادند. به طور کلی باید این مسئله ریشه‌یابی شود و افراد نخبه انگیزه پیدا کنند وارد این فضا شوند.

همتی در ادامه افزود: چیزی که در تمام استان‌ها مشکل است بحث سخت‌افزاری است. ما یک استخر داریم که پایگاه قهرمانی بوده و ده‌ها قهرمان به تیم ملی معرفی شده این استخر 8 سال است در حالت بازسازی است. درخواست ما این است همان استخر را در اختیار ما در هیات‌های شنا قرار دهند. هدف ما قهرمان پروری است نه اقتصادی.

وی در پایان درباره حضور دکتر حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور دکتر سجادی جای امیدواری است. او از قهرمانی‌های ملی کشور است و درخواست داریم به این ورزش ملی که ورزش پایه است و اسلام آن را توصیه کرده نگاه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام//