به گزارش برنا، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال‌مادرید چهارشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند بارسلونا را با نتیجه۳ بر ۲ شکست داده و راهی فینال سوپرجام شوند. 

رئالی‌ها از همان ابتدای بازی توانستند نبض بازی را در دست گرفتند اما شوت های بی دقت مهاجمان این تیم نتیجه ای نداشت. 

در ادامه اما اشتباه سرخیو بوسکتس در میانه میدان باعث شد تا وینیسوس جونیور در موقعیت بسیار مناسبی قرار بگیرد. این بازیکن برزیلی نیز از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و توانست در دقیقه ۲۵ اولین گل شاگردان آنچلوتی را به ثمر برساند.

شاگردان ژاوی بعد از دریافت گل اول شکل هجومی گرفتند و برای جبران نتیجه حملات بیشتری ترتیب دادند و در نهایت نیز ارسال دمبله از جناح چپ و اشتباه ادر میلیتائو باعث شد تا توپ به لوک دی یانگ خورده و گل تساوی بارسا در دقیقه ۴۲ به ثمر برسد.

بدین ترتیب نیمه نخست این ال‌کلاسیکو با تساوی یک- یک به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسا با تعویض های ژاوی توانست سبک خود را تغییر داده و کار را بهتر شروع کند. آنها توانستند چندین موقعیت خوب در همان ابتدای نیمه دوم ایجاد کنند اما این حملات برای تغییر نتیجه کارساز نبود. 

پس از پایان یافتن حملات کاتالان ‌ها این بار نوبت رئالی ها بود که حملات خود را آغاز کنند. کهکشانی‌ها بعد از ایجاد چند موقعیت در نهایت توانستند در دقیقه ۷۲ توسط کریم بنزما به گل برتری رسیده تا شاگردان آنچلوتی بار دیگر از حریف خود پیش بیافتند. 

اما این پایان کار نبود و آبی اناری ها تسلیم شدنی نبودند. ارسال زیبای جوردی آلبا در دقیقه ۸۲ و ضربه سر آنسو فانی که در نیمه دوم به میدان آمد باعث شد تا شاگردان ژاوی بار دیگر به بازی برگردند تا این بازی جذاب در ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان برسد و نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به وقت های اضافه برود. 

رئال در نیمه اول وقت اضافه موفق شد در دقیقه ۹۸ توسط فدریکو والورده و روی کار زیبای وینیسیوس به گل سوم برسد. در نهایت نیز تیم بارسا نتوانست نتیجه را جبران کند تا رئال فینالیست سوپرجام شود. 

رئال مادرید در فینال این مسابقات باید به مصاف برنده دیدار اتلتیکو مادرید و اتلتیکو بیلبائو که امشب برگزار می‌شود، برود.

انتهای پیام//