شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#پایتخت

هاشم صفی الدین:

محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم امیدها را زنده کرد

محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم امیدها را زنده کرد

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی که در پایتخت لبنان برگزار شد بر ضرورت حمایت از مظلومان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی که در پایتخت لبنان برگزار شد بر ضرورت حمایت از مظلومان تاکید کرد.

وی همچنین افزود که شیخ نمر در حالی که در حال انجام وظیفه اخلاقی، دینی و سیاسی خود بود به شهادت رسید و همین موضوع نشان دهنده این است که وی کودتا نکرده است.

رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: شهید نمر خواستار حداقل برابری در کشوری بود که در آن گروه خاصی قدرت را در دست دارند و بقیه گروه‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند.

سید هاشم صفی الدین بیان داشت: شیخ نمر در حالی به شهادت رسید که نه نظامی بود و نه کودتای نظامی کرد و تنها سلاح وی حرف حق بود.

صفی الدین اعلام کرد که هیچ قدرتی در جهان چه با پول، چه با سلطه و قدرت و چه با حمایت آمریکا نمی‌تواند صدای آزادی خواهی که در کنار مستضعفان ایستاده را خاموش کند.

وی در این مراسم گفت: کمترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد گفتن حرف حق در برابر حاکم ظالم است.

سید صفی الدین با تاکید بر اینکه جریان مقاومت قطعاً پیروز خواهد شد، افزود: آنچه که محور مقاومت تحت فرماندهی حاج قاسم انجام داد، امیدها را بازگرداند و ما را در مسیر نجات برای حفظ شرافت و هویت امت اسلامی قرار داد.