شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#جعفر

بیژن ذوالفقارنسب: افتخار می کنم نقش جعفر کاشانی را در پرسپولیس بازی کنم

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب و شروع به کار کرد، او در اولین گفتگویش بعد از انتصاب با طرفداری به صحبت پرداخت

دکتر بیژن ذوالفقارنسب که 5 سال در دهه پنجاه برای پرسپولیس بازی کرد و با این تیم قهرمان لیگ ایران و مسابقات باشگاه های تهران شد، امروز به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس شروع به کار کرد.

به گزارش طرفداری، بیژن ذوالفقارنسب درباره حضورش در پرسپولیس به طرفداری گفت:

افتخار می کنم نقش جعفر کاشانی را در پرسپولیس بازی کنم.

ذوالفقارنسب ادامه داد:

بر اساس اعتماد متقابل و همکاری گذشته که با وزیر محترم ورزش داشتم، به باشگاه آمدم و امیدوارم بتوانم در این مسئولیت اسباب خیر و برکت باشم.

ذوالفقارنسب که گفته می شد گزینه مدیرعاملی پرسپولیس هم بوده، در این باره گفت:

فکر می کنم در مسئولیت فعلی بیشتر اسباب خیر باشم و شخصی با انرژی تر در مسئولیت مدیرعاملی باید به باشگاه پرسپولیس تهران کمک کند.

او درباره این که صاحب نقش یکی از تابناک ترین مردان تاریخ پرسپولیس یعنی جعفر کاشانی فقید می شود گفت: 

خوشحالم و باعث افتخار برای من است که در نقشی ظاهر شده ام که پیش از این در اختیار جعفر کاشانی بزرگوار بود، جعفر کاشانی چه در دوران بازی و چه در دوران مدیریت به پرسپولیس خدمت زیادی کرده و حالا من امیدوارم بتوانم جانشین شایسته ای برای ایشان باشم.

ذوالفقارنسب که در دوران 41 سال اخیر و بعد از جدایی از پرسپولیس و پایان دوران فوتبالش، تنها در دوره ای کوتاه در پرسپولیس به عنوان عضو کمیته فنی بود، درباره بازگشت خود به پرسپولیس گفت:

به همه هواداران پرسپولیس سلام می کنم و امیدوارم روزهای بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم، من روزی برای پرسپولیس بازی کرده و با این تیم کسب افتخار کردم که بسیاری از هواداران جوان پرسپولیس به دنیا نیامده بودند، با این حال خود شما شاهد هستید که حتی در روزهایی که مربی تیم های مختلف بوده ام، باز دلم با پرسپولیس بود با این حال همه شاهد هستند که مقابل پرسپولیس همیشه جوانمردانه و با تمام توان تیم هایم را به مصاف تیمی که عشق جوانی ام بوده فرستاده ام، حالا از آنها می خواهم باز به حمایت از تیم تازه خود پرداخته و در ادامه افتخارات به باشگاه خود کمک کنند.

ذوالفقارنسب درباره حجم مشکلات مالی زیادی که گریبانگیر پرسپولیس امروز است گفت:

منابع مالی خوبی تدارک دیده شده و با همکاری شرکت های علاقه مند و صاحب سرمایه، در مدت زمانی معقول مشکلات مالی تیم مرتفع می شود.

او درباره کم شدن اعتماد هواداران پرسپولیس نسبت به حمایت وزارت ورزش گفت:

همین که من کنار پرسپولیس هستم نشان می دهد وزارت ورزش عزمی جدی برای حل مشکلات پرسپولیس دارد، هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند وزارت ورزش با تمام توان خود به حمایت از پرسپولیس خواهد پرداخت و بهترین روزها را برای پرسپولیس در روزهای آینده رقم خواهد زد.

 

بیشتر بخوانید: